آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.3.8 Lock Screen & Notifications iOS 14 لاک اسکرین آیفون ( IOS 14 ) برای اندروید

دانلود Lock Screen Notifications iOS برای اندروید

Lock Screen & Notifications iOS 14 هزینه خرید آیفون های جدید را ندارید و می خواهید ظاهری مشابه آن ها را در سیستم اندرویدی خود تجربه کنید؟ با نصب این برنامه چنین کاری امکان پذیر است. در این لاک اسکرین قادر به مشاهده notification هایتان خواهید بود. با یک ضربه بر روی این اعلامیه ها، می توانید محتوای آن ها را مشاهده نمایید. برای مدیریت آن ها کافیست دست خود را به چپ بکشید یا آن ها را پاک کنید. در Lock Screen & Notifications iOS 14 قادر به مدیریت اعلامیه ها برای برخی از اپلیکیشن ها خواهید بود. صفحه گوشیتان را با رمز عبور 6 رقمی قفل کنید تا هیچ کس توان دسترسی به گوشیتان را بدون اجازه نداشته باشد.

Lock Screen & Notifications iOS 14 بیش از 5 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. با این برنامه می توانید اعلامیه های برنامه های دلخواه خود را پنهان کنید. انیمیشن های مختلف ios در این اپ شبیه سازی شده است و ظاهری متفاوت را برای سیستم اندرویدی شما به ارمغان می آورد. تمام مشکلاتی که کاربران به توسعه دهنده این برنامه گزارش کرده اند بطرف شده است. این نرم افزار رایگان می باشد و قادر به بروز رسانی آن به شکل منظم هستید. Lock Screen & Notifications iOS 14 بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Lock Screen & Notifications iOS 14


- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- کم حجم و سبک

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- ظاهری جذاب و مدرن

- شبیه سازی لاک اسکرین آیفون در اندروید

- استفاده از رمز عبور شش رقمی

- اضافه شدن روش های جدید قفل کردن در نسخه های بعدی

- ارائه شده به شکل کاملا رایگان

- سازگار با اندرویدهای نسبتا قدیمی

تصاویری از محیط نرم افزار Lock Screen & Notifications iOS 14 :


دانلود Lock Screen Notifications iOS برای اندروید  دانلود Lock Screen Notifications iOS برای اندروید  دانلود Lock Screen Notifications iOS برای اندروید  دانلود Lock Screen Notifications iOS برای اندروید  دانلود Lock Screen Notifications iOS برای اندروید

 

آموزش نصب نرم افزار :

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.



پسورد فایل :
کپی