آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 8.7 Booster for Android بهینه ساز پیشرفته اندروید

دانلود Booster for Android برای اندروید

Booster for Android با این برنامه می توانید کش گوشی خود را به شکل خودکار پاک کنید، و مموری سیستمتان را بهینه سازی کنید. از این برنامه برای پاک کردن گوشی استفاده کنید. داده های قدیمی و غیر قابل استفاده پاک خواهند شد. این نرم افزار باتری شما را نیز بهینه سازی می کند. اگر در اجرای بازی های سنگین دچار لگ می شوید، یا مصرف باتریتان زیادی بالا رفته است این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا چنین مشکلاتی را برطرف کنید. اگر گوشی شما دیر روشن می شود، بهتر است آ« را بهینه سازی کنید. برخی مواقع گوشی شما داغ می شود و ارورهایی در آن رخ می دهد. این برنامه به شما کمک می کند گوشیتان سردتر شود و بهینه تر کار کند.

Booster for Android دارای شتابدهنده بازی ها نیز هست. با این ویژگی، می توانید بازی های سنگین خود را با لگ کمتری تجربه کنید. این اپ قادر به افزایش دادن طول عمر باتری شما می باشد. گوشیتان از جهات مختلف بهینه سازی می شود و مصرف آن پایین می آید. می توانید از گوشیتان برای مدت زمان بالاتری لذت ببرید. این اپلیکیشن به شکل خودکار عمل می کند. Booster for Android را بیش از صد هزار کاربر دانلود کرده اند و به آن امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی داده اند. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Booster for Android


- حل شدن باگ های جزئی برنامه

- بهینه سازی سیستم از جهات مختلف

- کسب امتیاز بالای 4.6 از 5 در گوگل پلی

- خالی کردن سیستم از کش و فایل های اضافی

- تقویت کردن رم گوشی

- خنک کردن سیستم اندرویدی

- افزایش دادن سرعت بازی ها

- نسبتا کم حجم و سبک

- سریع تر روشن شدن گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار Booster for Android :


دانلود Booster for Android برای اندروید  دانلود Booster for Android برای اندروید  دانلود Booster for Android برای اندروید  دانلود Booster for Android برای اندروید  دانلود Booster for Android برای اندروید


پسورد فایل :
کپی