آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.0.30 Switch SMS Messenger سفارشی سازی بخش اس ام اس برای اندروید

دانلود Switch SMS Messenger برای اندروید

Switch SMS Messenger این نرم افزار را به عنوان پیش فرض سیستم خود تنظیم کنید تا ویژگی های فوق العاده آن، شما را غافل گیر کند. دیگر لازم نیست از رابط کاربری خسته کننده و تکراری استفاده کنید. این برنامه تم های مختلفی را در خود گنجانده است که تجربه متفاوتی به پیامک زدن شما می بخشد. از این برنامه برای گوشی های اندرویدتان استفاده کنید. با دوستانتان در ارتباط باشید، و عکس ها، فیلم ها و فایل های صوتی محبوب خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. برنامه پیامک هایتان را به لطف ویژگی های مختلفی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد شخصی سازی کنید.

این برنامه به شکل خودکار تمام گفت و گوهای شما را با خود همگام سازی می کند. می توانید هر گفت و گو را با تمی متفاوت تنظیم کنید. این برنامه قادر به تغییر دادن فوری تم هاست. در این اپلیکیشن می توانید گفت و گو هایتان را پنهان نگه دارید. امکان تغییر دادن ظاهر مخاطبین نیز در برنامه وجود دارد. پیش نمایش پیام ها در inbox این برنامه نیز قابل تنظیم و تغییر دادن است. پیامک هایتان را با برنامه زمانی از قبل تعیین شده به دیگران ارسال کنید. گفت و گو های محبوبتان را پین کنید تا سریع تر به آن ها دسترسی داشته باشید. شماره افراد مزاحم را بلاک کنید تا پیامی از آن ها دریافت نکنید. Switch SMS Messenger بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Switch SMS Messenger


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- گفت و گوی امن با دیگران

- دارای اموجی های منحصر به فرد

- ارسال فایل های صوتی و ویدیویی در قالب پیامک RCS

- مجموعه گسترده ای از تم های جذاب

- پشتیبانی از گوشی های دو سیم کارتی

- تماس گیری سریع با افراد دلخواه

- پاسخ دهی سریع به مخاطبین

- استفاده از تم های اختصاصی برای هر مخاطب

تصاویری از محیط نرم افزار Switch SMS Messenger :


دانلود Switch SMS Messenger برای اندروید  دانلود Switch SMS Messenger برای اندروید  دانلود Switch SMS Messenger برای اندروید  دانلود Switch SMS Messenger برای اندروید  دانلود Switch SMS Messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی