آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود پیام رسان پنتل نصب 1.6.49 Pantel برای اندروید و کامپیوتر ویندوز

دانلود Pantel برای اندروید

Pantel یکی از جذاب ترین مسنجر ها چه از نظر ظاهری، و چه از نظر کاربردی می باشد. با این برنامه قادر به گفت و گوی متنی، صوتی و تصویری هستید. امکان برگزار کردن کنفرانس های ویدیویی و صوتی و گروهی را خواهید داشت. می توانید بر اساس موقعیت جغرافیایی گفت و گو کنید و حتی مبادله های آنلاین را تجربه کنید. این نرم افزار کاملا امن است و به شکل سورس باز ارائه شده است، بنابرین با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. Pantel دارای ویژگی هایی مانند ایجاد کردن کلاس های صوتی و ویدویی، همگام سازی شدن با تلگرام، عملکرد بالا، و ... است. Pantel قادر به پیشنهاد دادن جواب، بریا سریع تر کردن گفت و گوی های شما نیز هست.

تماس های صوتی شما با کیفیت بالایی صورت خواهد گرفت. رابط کاربری برنامه کاملا مردن می باشد و از استانداردهای متریال پیروی می کند. این اپلیکیشن توسط بیش از ده هزار کاربر از سراسر جهان دانلود شده است و امتیاز 3.9 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این اپ، هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد و جای پیشرفت زیادی دارد. گفت و گوهای شما در این برنامه امن خواهند ماند. می توانید موقعیت دوستانتان را نیز در نقشه مشاهده نمایید. Pantel بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Pantel


- گفت و گوهای صوتی

- ارسال پیام های متنی سریع

- همگام سازی برنامه با تلگرام

- مشاهده موقعیت دوستان در نقشه

- ارائه شده به شلک سورس باز

- بهبود پیدا کردن عملکردهای برنامه

- پیشنهاد دادن جواب برای گفت و گوی سریع تر

- ایجاد کلاس های مجازی هوشمند

- کاملا امن و حفظ حریم خصوصی کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار Pantel :


دانلود Pantel برای اندروید  دانلود Pantel برای اندروید  دانلود Pantel برای اندروید  دانلود Pantel برای اندروید  دانلود Pantel برای اندروید


پسورد فایل :
کپی