آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.0 Frequency Generator تولید صدا با فرکانس دلخواه برای اندروید

دانلود Frequency Generator برای اندروید

Frequency Generator این اپلیکیشن قادر است فرکانس های مختلفی را تولید کند. از حالت تک فرکانسی تا چند فرکانسی پشتیبانی می شود. می توانید نوت های صوتی را در برنامه اجرا کنید. از بیت های دوتایی نیز پشتیبانی می شود. می توانید نویز تولید کنید. این اپلیکیشن از تون های dtmf پشتیبانی می کند. می توانید از فرمت های صوتی خاصی استفاده کنید که برای پاک کردن اسپیکر به کار می روند. این اپلیکیشن قادر به تولید انواع افکت های صوتی است. تجربه صوتی دلخواه خود را به وجود آورید. با این برنامه می توانید شنیداری خود را نیز تست کنید.

به شکل میانگین، انسان ها قادر هستند فرکانس هایی بین 20 تا 20 هزار هرتز را بشنود. اما توانایی شنیداری انسان به مرور زمان رو به زوال می رود. به خصوص برای فراکس های بالاتر. در صورتی که آب روی گوشیتان ریخته شده است، با تولید امواج صوتی در فرکانسی خاص می توانید آن را از روی اسپیکرتان پاک کنید. Frequency Generator قادر به اجرای افکت های صوتی به شکل تصادفی نیز هست. اگر بخواهید از آن ها خروجی بگیرید، باید اندرویدتان بالای 6 باشد. Frequency Generator قادر به تولید کردن فرکانس ها از 1 تا 22000 هرتز می باشد و از مقادیر اعشاری نیز پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Frequency Generator


- تولید کردن سیگنال های سینوسی، مثلثی و ...

- پشتیبانی از فرکانس های بین 1 تا 22 هزار هرتز

- تست کردن شنوایی

- تست کردن هدفون ها و ابزار تولید صدا

- پاک کردن آب از روی اسپیکر ها

- ذخیره کردن سیگنال های دلخواه

- خروجی گرفتن سیگنال های تولید شده

- تولید کردن تک فرکانس و چند فرکنس

- پشتیبانی از فرکانس های اعشاری

تصاویری از محیط نرم افزار Frequency Generator :


دانلود Frequency Generator برای اندروید  دانلود Frequency Generator برای اندروید  دانلود Frequency Generator برای اندروید  دانلود Frequency Generator برای اندروید  دانلود Frequency Generator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی