آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1 Fingerprint Lock قفل کننده برنامه ها با اثر انگشت برای اندروید

دانلود Fingerprint Lock برای اندروید

Fingerprint Lock با استفاده از این برنامه می توانید از گوشی خود در مقابل افراد کنجکاو حفاظت کنید. این نرم افزار از اثر انگشت پشتیبانی می کند. گوشی هایی که دارای سنسور اثر انگشت هستند و اندروید 6 به بالا دارند می توانند از این برنامه استفاده کنند. این اپلیکیشن قادر به قفل کردن هر اپلیکیشنی از جمله گالری، واتس آپ، فیس بوک، مخاطبین، ایمیل ها، تنظیمات، تماس ها و ... می باشد. جلوی دسترسی های تایید نشده را به گوشیتان بگیرید. این نرم افزار از رم و باتری شما چندان مصرف نمی کند. این اپلیکیشن دارای روش های مختلفی برای قفل کردن اپلیکیشن ها می باشد که شامل پین، الگو، و اثر انگشت می شود.

در صورتی که پین کد یا الگوی اشتباهی وارد شود، صدای آلارم در می آید. با این برنامه می توانید با خیال راحت، گوشی خود را به دست دوستان خود بسپارید بدون آن که نگران اطلاعات خصوصی خود باشید. سیستم هایی با اندروید 4 به بالا دارای ویژگی هایی نظیر گرفتن سلفی از فرد کنجکاو، مخفی کردن الگو حین زمانی که دست خود را روی گوشی می کشید نیز هستند. Fingerprint Lock بیش از صد هزار کاربر دارد و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. Fingerprint Lock بر روی اندروید 4.0.3 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های نرم افزار Fingerprint Lock


- رابط کاربری دوستانه و ساده

- بیش از صد هزار کاربر

- قفل کردن اپلیکیشن ها با اثر انگشت

- قفل کردن اپ ها با پین کد

- قفل کردن نرم افزار ها با الگو

- عدم نمایش الگو حین رسم

- گرفتن سلفی از فرد کنجکاو

- به صدا در آمدن آلارم در صورت ورود پین نادرست

- امکان قفل کردن انواع اپلیکیشن ها و بازی ها

تصاویری از محیط نرم افزار Fingerprint Lock :


دانلود Fingerprint Lock برای اندروید  دانلود Fingerprint Lock برای اندروید  دانلود Fingerprint Lock برای اندروید  دانلود Fingerprint Lock برای اندروید  دانلود Fingerprint Lock برای اندروید


پسورد فایل :
کپی