آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.8 Revolution Icon Pack مجموعه آیکون های دوران برای اندروید

دانلود Revolution Icon Pack برای اندروید

Revolution Icon Pack مجموعه ای از آیکون های مختلف جدید را در اختیار شما قرار می دهد. آیکون های این برنامه شما را به یاد آیکون های دایره ای شکل جدید گوگل پیکسل میاندازند. این نرم افزار بیش از 1600 آیکون جذاب را در خود جای داده است. Revolution Icon Pack کاملا رایگان است و به راحتی می توانید آن را بروزرسانی کنید. مهم تر از آن این که هیچ تبلیغی را در برنامه مشاهده نخواهید کرد. رابط کاربری برنامه متریال می باشد و ظاهری جذاب و دیدنی دارد. در هنگام کار با برنامه انیمیشن های مختلفی را مشاهده می کنید. Revolution Icon Pack با اندروید 11 نیز سازگار است.

برای تمام اپلیکیشن هایی که آیکون اختصاصی ندارند، می توانید از ماسک برنامه استفاده کنید تا ظاهری یکدست به آیکون هایتان ببخشید. این اپلیکیشن از تقویم های پویا پشتیبانی می کند. رابط کاربری برنامه کاملا متریال می باشد و مطابق استانداردهای روزدنیا طراحی شده است. از تبلت ها نیز پشتیبانی می شود و بدون افت کیفیت می توانید آیکون ها را مشاهده نمایید. این اپلیکیشن آیکون های مختلف را دسته بندی کرده است. Revolution Icon Pack به مرور بروز رسانی می شود و آیکون های جدیدی به آن اضافه می گردد که بیشترین متقاضی را دارد. این اپلیکیشن بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Revolution Icon Pack


- پشتیبانی از لانچر های محبوب اختصاصی

- دارای بیش از 1600 آیکون

- آیکون های گرد و متریال

- کیفیت بسیار بالای آیکون ها

- عدم افت کیفیت در تبلت ها

- سازگار با اندروید جدید 11

- دسته بندی آیکون ها

- نشان ندادن تبلیغات آزاردهنده

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

- ماسک کردن اپلیکیشن های بدون آیکون اختصاصی

تصاویری از محیط نرم افزار Revolution Icon Pack :


دانلود Revolution Icon Pack برای اندروید  دانلود Revolution Icon Pack برای اندروید  دانلود Revolution Icon Pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی