آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.19 Compress Photo Puma فشرده سازی تصاویر پوما برای اندروید

دانلود Compress Photo Puma برای اندروید

Compress Photo Puma با این اپلیکیشن می توانید مجموعه ای از تصاویر را به شکل قابل توجهی فشرده سازی کنید. با این نرم افزار قادر به ارسال تعداد زیادی از تصاویر در ایمیل هستید. می توانید عکس ها را با متن ارسال کنید یا تصاویرتان را در رسانه های اجتماعی نظیر فیس بوک، اینستاگرام، واتس آپ و ... به اشتراک بگذارید. در صورتی که فرمی که اطلاعات خود را در آن وارد می کنید محدودیت حجمی دارد، و نمی توانید عکس های حجیم را در آن آپلود کنید می توانید با این برنامه تصاویرتان را فشرده کنید و سپس اقدام به آپلود آن ها کنید. Compress Photo Puma می تواند نسخه فشرده شده عکس های شما را جایگزین عکس های اصلی کند تا دیگر نیازی به پاک کردن عکس های فشرده نشده خود نداشته باشید. این نرم افزار تصاویر را از فضای ابری فشرده می کند.

می توانید تصاویری که فشرده کرده اید را در فضاهای ابری مختلف قرار دهید. اگر اینترنت شما ضعیف است و توانایی ارسال تصاویر حجیم را ندارد، Compress Photo Puma به کارتان خواهد آمد. می توانید عکس فشرده شده را با عکس اصلی مقایسه کنید. در این اپلیکیشن قادر به تغییر دادن رزولوشن، و درجه کیفیت فشرده سازی هستید. Compress Photo Puma بر روی اندروید 4.1 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های نرم افزار Compress Photo Puma


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- سه درجه مختلف فشرده سازی

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- فشرده سازی گروهی عکس ها

- تنظیم کردن رزولوشن عکس خورجی

- جایگزین کردن عکس های فشرده شده با عکس های اصلی

- تنظیم کردن حجم تصاویر خروجی

- امکان ارسال تعداد زیادی از تصاویر در ایمیل

- اشتراک گذاری تصاویر در رسانه های اجتماعی

تصاویری از محیط نرم افزار Compress Photo Puma :


دانلود Compress Photo Puma برای اندروید  دانلود Compress Photo Puma برای اندروید  دانلود Compress Photo Puma برای اندروید  دانلود Compress Photo Puma برای اندروید  دانلود Compress Photo Puma برای اندروید


 

آموزش نصب  :

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید. ( دانلود نرم افزار SAI )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.



پسورد فایل :
کپی