آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 6.2 Cool Mi Launcher نصب لانچر کول می برای اندروید

دانلود Cool Mi Launcher برای اندروید

Cool Mi Launcher لانچری با استایل MIUI 11 می باشد که ویژگی های ارزشمندی را به آن اضافه می کند. با این برنامه می توانید گوشی خود را شبیه آخرین XiaoMi CC9 کنید. علاوه بر ویژگی های معمول لانچر XiaoMi CC9 این برنامه ویژگی های تازه ای را نیز به اندروید شما اضافه می کند. این نرم افزار قادر است بر روی انواع گوشی هایی که اندروید 4 به بالا دارند اجرا شود. این اپلیکیشن بیش از 500 تم جذاب دارد و 1000 والپیپر زیبا در اختیار شما قرار می دهد که بین آن ها می توانید انتخاب کنید. این نرم افزار از انواع حرکات لمسی پشتیبانی می کند. می توانید با دو انگشت زوم کنید، صفحه را به طرفین بکشید و ... . این نرم افزار دارای والپیپر ویدویی و زنده نیز هست.

می توانید برنامه هایتان را قفل یا پنهان کنید. امکان ویرایش کردن آیکون هر اپلیکیشن را به شکل جداگانه خواهید داشت. فولدر های این لانچر شما را به یاد استایل MIUI می اندازند. از فولدر در دراور پشتیبانی می شود. این نرم افزار دارای ویژگی هایی نظیر محافظ انرژی، تقویت کننده، و دیگر ابزار کاربردی است. سه مود مختلف برای برنامه وجود دارد. حالت خودکار، حالت تیره و حالت روشن. 4 نوع دراور افقی، عمودی، دسته بندی یا لیستی برای برنامه توسعه داده شده است. Cool Mi Launcher بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود GO Launcher از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.


دانلود Cool Mi Launcher

✅ نام نرم افزارCool Mi Launcher❤️ تعداد دانلود1781
⭐نسخه نرم افزار6.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.3🔆 حجم فایل22 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Cool Mi Launcher


- پشتیبانی از انواع گوشی ها

- پشتیبانی از فرمان های لمسی مختلف

- امکان استفاده از والپیپر ویدیویی و زنده

- ویرایش کردن آیکون اپلیکیشن ها

- دارای استایل های مختلف برای دارورها

- سه مود تیره، روشن و اتوماتیک

- امکان مرتب کردن برنامه ها

- امکان تغییر دادن فونت برنامه

- قفل و پنهان کردن اپلیکیشن ها

- پاک سازی فایل ها از روی گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار Cool Mi Launcher :


دانلود Cool Mi Launcher برای اندروید  دانلود Cool Mi Launcher برای اندروید  دانلود Cool Mi Launcher برای اندروید  دانلود Cool Mi Launcher برای اندروید  دانلود Cool Mi Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی