آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 192.2.1126 Yandex.Messenger نصب مسنجر یاندکس برای اندروید

دانلود Yandex.Messenger برای اندروید

Yandex.Messenger مسنجری سریع برای دوستان و آشنایان می باشد. با عزیزانتان یا افرادی که میشناسید همراه شوید و در مورد موضوع دلخواه خود در عرض چند ثانیه گفت و گو کنید. شما می توانید به هر کسی پیام بدهید. حتی افرادی که این برنامه را روی سیستمشان نصب نکرده اند. پیام های شما در yandex app یا yandex browser نیز نشان داده می شود. در Yandex.Messenger می توانید پیام های شخصی یا گروهی ارسال کنید. تماس های صوتی و تصویری به راحتی انجام می شود و محدود به گوشی ها نیست و با کامپیوتر نیز می توانید در تماس باشید. پیام های صوتی به متن تبدیل می شوند. البته از تمام زبان ها در این زمینه پشتیبانی نمی شود.

Yandex.Messenger اصالتا روسی است اما می توانید از برنامه با زبان انگلیسی نیز استفاده کنید. این نرم افزار نسبتا جدید است. رابط کاربری برنامه کاملا مدرن می باشد و ظاهری مینیمالیست و بسیار ساده دارد که در عین حال از ابزار کاربردی نیز قافل نمانده است و در جای به جای صفحه مشاهده خواهید کرد. می توانید به مخاطبانتان استیکر نیز ارسال کنید و وضعیت پیام هایی که فرستاده اید را مشاهده کنید. امکان جست و جو بین چت هایی که ارسال کرده اید را نیز دارید. Yandex.Messenger بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست. دانلود تلگرام و دانلود واتساپ و دانلود واتساپ جی بی از دیگر برنامه های مسنجر اندروید می باشند.


دانلود Yandex.Messenger

✅ نام نرم افزار Yandex.Messenger ❤️ تعداد دانلود 1250
⭐نسخه نرم افزار 192.2.1126 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 70 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Yandex.Messenger :


- حل شدن مشکلات ورژن های قبلی

- رابط کاربری مدرن و چشم نواز

- امکان ارسال استیکر

- سرعت بالا در ارسال پیام ها

- جست و جو کردن بین چت ها

- ارسال پیام در گروه

- پشتیبانی از کانال های متنوع

- برقراری تماس صوتی و تصویری

- ارائه شده برای پلتفرم های مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار Yandex.Messenger :


دانلود Yandex-Messenger برای اندروید  دانلود Yandex-Messenger برای اندروید  دانلود Yandex-Messenger برای اندروید  دانلود Yandex-Messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی