آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1 Magical File Manager فایل منیجر مجیکال برای اندروید

دانلود Magical File Manager برای اندروید

Magical File Manager یکی از کاربردی ترین و جذاب ترین فایل منیجرهایی است که به شما کمک می کند به راحتی در بین فایل های خود مرور کنید و آن ها را مدیریت نمایید. این اپلیکیشن رایگان می باشد و در عین حال از ایمنی کافی برخوردارد است. با این اپلیکیشن می توانید فایل های خود را سریع تر و راحت تر مدیریت کنید و حتی در صورت نیاز آن ها را رمزگذاری کنید. مجموعه بزرگی از ویژگی های کاربردی نظیر جست و جو، حرکت دادن فایل ها، حذف کردن، باز کردن، از حالت رمزگذاری خارج کردن، فشرده سازی، از حالت فشرده حارح کردن، اشتراک گذاری، تغییر نام دادن، کپی کردن و ... را می توانید در برنامه بیابید. این نرم افزار فرمت های مختلف از جمله فای لهای صوتی، تصویری، ویدیوها، اسناد، فایل های نصبی و فایل های زیپ را تشخیص می دهد و آن ها را در دسته بندی های مختلف قرار می دهد.

حتی می توانید فایل های موجود در فضای ابریتان را نیز با این برنامه کنترل کنید. امکان مرور کردن فایل ها وجود دارد. از ftp server پشتیبانی می شود. رابط کاربری برنامه متریال می باشد و از رنگ های مختلفی از جمله قرمز، آبی، بنفش، نارنجی و ... پشتیبانی می کند. می توانید از استایل هایی نظیر روشن، تیره، روز و ... نیز استفاده کنید. Magical File Manager بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. از نرم افزار های دیگر در این زمینه می توان به دانلود ES File Explorer اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار Magical File Manager


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- دارای تم های متنوع

- ظاهری جذاب و کاملا مدرن

- دارای تم های تیره و روشن

- امکان تغییر دادن رنگ برنامه

- پشتیبانی از ftp server

- مدیریت آسان فایل ها

- تشخیص فرمت فایل ها

- دارای امکانات استاندارد مدیریت فایل

تصاویری از محیط نرم افزار Magical File Manager :


دانلود Magical File Manager برای اندروید  دانلود Magical File Manager برای اندروید  دانلود Magical File Manager برای اندروید  دانلود Magical File Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی