آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.5 Media Player Go مدیا پلیر گو برای اندروید

دانلود Media Player Go برای اندروید

Media Player Go مدیاپلیری جامع می باشد که با آن می توانید انواع فرمت های ویدویی را بدون هیچ مشکلی روی سیستمتان اجرا نمایید. این اپلیکیشن از فرمت های صوتی نیز پشتیبانی می کند و به عنوان یک موزیک پلیر نیز می تاونید از آن استفاده نمایید. فرمت هایی نظیر MP4, MP3, MKV, VOB پشتیبانی می شوند. می توانید در حالت فول اسکرین ویدیوهای خود را مشاهده کنید. امکان تنظیم کردن نسبت طول به عرض نیز در برنامه وجود دارد. علاوه بر این قادر به انتخاب ترک صوتی محبوب خود خواهید بود. از کنترل های موجود برای پخش فایل های مدیا استفاده نمایید. این نرم افزار حجم کمی دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. علاوه بر این از مموری سیستم شما زیاد استفاده نمی کند و روی سیستم های قدیمی تر نیز می توانید بدون مشکل از آن استفاده کنید.

Media Player Go اخیرا منتشر شده است و هنوز در نسخه های ابتدایی به سر می برد و انتظار می رود که در بروزرسانی های بعدی، حتی امکانات بیشتری به آن اضافه شود. می توانید ویدیوی خود را به راحتی به عقب و جلو ببرید و آن را در لحظات مختلف تماشا کنید. این اپلیکیشن رابط کاربری دوستانه ای دارد. Media Player Go را می توانید روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا کنید. از دیگر پلیرهای اندروید می توان به دانلود Lua Player Pro و KMPlayer اندروید و ام ایکس پلیر یا BlackPlayer EX اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار Media Player Go


- بسیار کم حجم و سبک

- مصرف کم از مموری

- کنترل کردن ویدیو از جهات مختلف

- تنظیم کردن نسبت طول به عرض

- پشتیبانی از فایل های صوتی

- پوشش طیف وسیعی از فرمت ها

- رابط کاربری دوستانه و مدرن

- امکان استفاده از برنامه به عنوان موزیک پلیر

- مشاهده ویدیو در حالت فول اسکرین

تصاویری از محیط نرم افزار Media Player Go :


دانلود Media Player Go برای اندروید  دانلود Media Player Go برای اندروید  دانلود Media Player Go برای اندروید  دانلود Media Player Go برای اندروید


پسورد فایل :
کپی