آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 10.1.1.610 Huawei Backup برنامه پشتیبان گیری هواوی برای اندروید

دانلود Huawei Backup برای اندروید

Huawei Backup دیگر داده های خود را از دست ندهید. این بنامه به کاربران گوشی های Huawei این امکان را می دهد که به راحتی داده های خود را ذخیره کنند و در صورت حذف شدن آن ها، قادر به بازیابیشان باشند. این اپلیکیشن از مخاطبین، پیامک ها، اپلیکیشن ها، فایل های مدیا و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. می توانید داده هایی که پشتیبان گرفته اید را در فضای ابری را در سیستمتان ذخیره کنید. این نرم افزار به 79 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و از تمام گوشی هایی که EMUI 4 به بالا دارند پشتیبانی می کند. می توانید داده های شخصی خود را به راحتی و با سرعت بالا پشتیبان گیری نمایید. این اپلیکیشن حتی قادر به پشتیبان گیری از اکانت های شما نیز هست. می توانید فایل های مدیا نظیر عکس ها، فایل های ویدیوی، فایل هایی که ضبط کرده اید و بسیاری دیگر را با این برنماه به راحتی پشتیبان بگیرید.

داده هایتان را می توانید در مموری کارت ها، usb drive ها و بسیاری دیگر ذخیره کنید. Huawei Backup بیش از 500 میلیون کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است و به شکل خاص برای کاربارن سیستم های Huawei توسعه داده شده است، بنابرین تنها در صورتی که گوشی شما Huawei است این برنامه را نصب کنید. این نرم افزار روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Huawei


- دارای بیش از 500 میلیون کاربر

- رابط کاربری دوستانه و مناسب

- پشتیبان گیری از تصاویر، فایل های ویدیویی و ...

- امکان پشتیبان گیری از مخاطبین

- کم حجم نسبت به برنامه های مشابه

- پشتیبان گیری در فضای ابری

- پشتیبان گیری در sd card و ...

- سرعت بالا در پشتیبان گیری اطلاعات

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Huawei :


دانلود Huawei Backup برای اندروید  دانلود Huawei Backup برای اندروید  دانلود Huawei Backup برای اندروید  دانلود Huawei Backup برای اندروید


پسورد فایل :
کپی