آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.84 - 8/2019 SchemataCAD viewer DWG/DXF نرم افزار مشاهده فایل های اتوکد DWG و DXF در اندروید

دانلود SchemataCAD viewer برای اندروید

SchemataCAD viewer با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید فایل های دو بعدی کد را در گوشیتان مشاهده کنید. این نرم افازر از تبلت ها هم پشتیبانی می کند و در آن ها نیز قادر به مشاهده مدل هایتان خواهید بود. علاوه بر این قادر به باز کردن فایل های کد ضمیمه شده در ایمیتان هستید. این نرم افزار از فرمت های dwg, dxf, sch پشتیبانی می کند. ورژن های جدید این فرمت ها نیز تحت پوشش این برنامه قرار دارند. این نرم افزار دارای فونت های استاندارد اتوکد است. این نرم افزار در حال حاضر از فایل های dwg رمزگذاری شده پشتیبانی نمی کند و قادر به باز کردن آن ها نخاوهید بود. سایز مموری گوشی شما محدود است و نمی توانید فایل های بسیار حجیم را با این برنامه باز کنید. معمولا باید با فایل هایی کمتر از 20 مگابایت سر و کار داشته باشید.

این نرم افزار از فونت های ژاپنی و کره ای نیز پشتیبانی نمی کند و با external reference ها نیز مشکل دارد. SchemataCAD viewer بیش از نیم میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. این نرم افزار از اندروید های قدیمی پشتیبانی می کند و قادر به اجرای آن، در انواع اسمارتفون ها خواهید بود. SchemataCAD viewer حجم بسیار کمی دارد که به یک مگابایت هم نمی رسد. این برنامه نیاز به اندروید 2.3 به بالا دارد.

ویژگی های نرم افزار SchemataCAD viewer :


- پشتیبانی از انواع ورژن های فایل های اتوکد

- بسیار کم حجم و فشرده شده

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- باز کردن انواع فایل های ضمیمه شده در ایمیل

- سازگار با فرمت dwg, dxf و ...

- دارای فونت های استاندارد

- امکان باز کردن فایل های رمزگذاری شده وجود ندارد

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار SchemataCAD viewer :


دانلود SchemataCAD viewer برای اندروید  دانلود SchemataCAD viewer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی