آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود اپلیکیشن خرید و فروش خودرو با ماهانه 3000000 کاربر
دانلود اپلیکیشن خرید و فروش خودرو با ماهانه 3000000 کاربر

این روزها با افزایش قیمت خودرو و تغییر قیمت لحظه‌ای آن، خودرو از یک محصول مصرفی به یک محصول کاملا سرمایه‌ای تبدیل شده است و هر لحظه باید آخرین قیمت خودرو را چک کرد. نظرتان راجع به اپلیکیشنی که اخبار روز خودرو را به شما نمایش دهد، بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده را در اختیار شما بگذارد و به صورت لحظه‌ای امکان محاسبه هزینه تعمیرات و نگهداری خودرو را به شما بدهد، چیست؟!

همراه مکانیک، بزرگ‌ترین شرکت خدمات خودرویی کشور


همراه مکانیک کار خود را از سال 92 با ارائه خدمت کارشناسی در محل آغاز کرد، تا به امروز که توانسته بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده را در کشور تاسیس کند. تمام خودروهای این نمایشگاه از قبل توسط کارشناسان باتجربه کارشناسی شده اند و به همراه گزارش کامل کارشناسی در اپلیکیشن همراه مکانیک موجود هستند.
در یکی از قسمت‌های اپلیکیشن همراه مکانیک، شما با انواع خدماتی که این مجموعه برای خریداران و فروشندگان خودرو فراهم می‌کند، آشنا می‌شوید.
در قسمت خدمات ما برای خریداران خودرو، امکاناتی مانند کارشناسی خودرو در محل و مشاوره خرید خودرو در دسترس کاربران قرار گرفته است. پس از ثبت درخواست، کارشناسان همراه مکانیک در محل مدنظر شما حاضر شده و به بررسی ۲۰۹ نقطه از خودرو شما شامل فنی، بدنه و آپشن می‌پردازند. درنهایت قیمت خودرو به‌صورت دقیق و بر مبنای ارزش واقعی آن تعیین می‌شود.
مشاوره‌ خرید خودرو نیز از دیگر امکانات ارائه‌شده در اپلیکیشن قیمت خودروی همراه مکانیک است. در این خدمت شما می‌توانید برای انتخاب خودرو باتوجه‌به بودجه‌ی خود یا آگاهی از استهلاک و هزینه‌های خودروی مدنظرتان با مشاوران همراه مکانیک تماس گرفته و از راهنمایی آنان بهره بگیرید.

اپلیکیشن خرید و فروش خودرو

مزایای خرید و فروش خودرو از همراه مکانیک

با فروش خودرو خود از طریق همراه مکانیک:


  ⦁ هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.
  ⦁ وقت خود را برای پاسخ‌گویی به تلفن خریداران تلف نخواهید کرد.
  ⦁ در حداکثر 7 روز خودرو خود را خواهید فروخت.
  ⦁ خودرو شما از نظر فنی و مشخصات توسط کارشناسان خبره کارشناسی شده و بهترین قیمت ممکن روی آن پیشنهاد می‌شود.
  ⦁ از مشاوره حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند خواهید شد.


با خرید خودرو جدید خود از طریق همراه مکانیک:


  ⦁ خودروی کارشناسی شده به همراه گزارش کامل کارشناسی با سربرگ شرکت را خریداری خواهید کرد.
  ⦁ فقط هزینه کارشناسی یک خودرو را پرداخت می‌کنید، در صورتی که اگر خودتان می‌خواستید یک خودرو دست دوم بخرید به طور میانگین بین 3 تا 5 بار نیاز بود که از خودروهای مختلف  
  ⦁ با فروش خودرو قدیمی و خرید خودرو جدید در یک روز، از نوسانات بازار در امان خواهید بود.
  ⦁ ضمانت پرداخت خسارت کارشناسی روی خودرو به شما تقدیم خواهد شد.
  ⦁ از مشاوره حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند خواهید شد.

همراه مکانیک

برای دانلود اپلیکیشن اندروید همراه مکانیک می‌توانید به کافه بازار یا گوگل پلی مراجعه کنید. به زودی از اپلیکیشن ios این شرکت نیز رونمایی می‌شود.


با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

پسورد فایل :
کپی