آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.2.3 Zipify: Files Archiver مدیریت فایل های فشرده شده برای اندروید

دانلود Zipify برای اندروید

Zipify: Files Archiver یک فایل اکسپلورر و مدیریت آرشیو ها می باشد که امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های زیپ یا rar را از حالت فشرده حارج کنید و محتویات آن را در گوشی خود مشاهده نمایید. این اپلیکیشن از انواع فایل ها با فرمت هایی مانند 7zip نیز پشتیبانی می کند. رابط کاربری برنامه کاملا مدرن می باشد و مطابق استانداردهای روز دنیا توسعه داده شده است.

می توانید فایل های خود را در این برنامه مشاهده نمایید و آن ها را مدیریت نمایید. از انواع ویژگی های استاندارد مدیریت فایل ها پشتیبانی می شود. فایل های استخراج شده شما در فولدری جداگانه قرار می گیرند و به راحتی می توانید آن هار ا پیدا کنید. با این برنامه نه تنها قادر به استخراج فایل ها از آرشیو ها هستید، بلکه می توانید فایل های خود را فشرده کنید و حجم آن ها را کاهش دهید. این اپلیکیشن رایگان ارائه شده است و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروزرسانی نمایید. Zipify: Files Archiver به زبان های مختلفی ترجمه شده است. می توانید چند فایل را به شکل همزمان فشرده نمایید. Zipify: Files Archiver بیش از نیم میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و بر روی اندروید 4.3 به بالا بدون مشکل اجرا می شود. RAR for Android و دانلود RAR File Extractor و دانلود Fast Unzip Unrar Tool از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Zipify: Files Archiver


- پشتیبانی از انواع فایل های آرشیو

- اضافه شدن فرمت های جدید .zip, .gzip, .tar.gz 

- فشرده سازی انواع فایل ها

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- ترجمه شده به زبان های مختلف

- فشرده سازی چند فایل به شکل همزمان

- رابط کاربری مدرن و دوستانه

- استخراج فایل ها در فولدر جداگانه

تصاویری از محیط نرم افزار Zipify: Files Archiver :


دانلود Zipify برای اندروید  دانلود Zipify برای اندروید  دانلود Zipify برای اندروید  دانلود Zipify برای اندروید  دانلود Zipify برای اندروید


پسورد فایل :
کپی