آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4.6 Phone Cleaner Free بهینه ساز و پاک کننده اندروید

دانلود Phone Cleaner Free برای اندروید

Phone Cleaner Free نرم افزاری جدید و مدرن برای گوشی های اندرویدی می باشد که با آن می توانید سیستم خود را به شکل قابل توجهی بهینه سازی کنید. این برنامه به شما کمک می کند عملکرد کلی سیستمتان را بهبود ببخشید، سرعت اجرای برنامه هایتان را بالا ببرید، فایل های اضافی و موقتی را پاک کنید و طول عمر باتریتان را افزایش دهید. دیگر می توانید هر روز از برنامه های خود با بهترین عملکرد ممکن استفاده کنید. این نرم افزار تمام این کارها را با یک اسکن برای شما انجام می دهد. فایل های موقتی و غیر کاربردی موجود در گوشیتان پیدا و حذف می گردند. این اپلیکیشن قادر به افزایش دادن سرعت گوشی شما می باشد. مصرف انرژیتان پایین می آید. اپلیکیشن هایی که در پس زمینه سیستمتان مشغول مصرف رم و دیگر منابع سیستمیتان هستند توسط این برنامه بسته می شوند.

Phone Cleaner Free قادر است دمای پردازنده گوشی شما را کاهش دهد. با این برنامه می توانید به راحتی اپلیکیشن های موجود در گوشیتان را حذف و مدیریت کنید. رابط کاربری برنامه مدرن است و مطابق استاندارد های روز دنیا طراحی و توسعه داده شده است. این نرم افزار حتی قادر به نابود کردن ویروس های موجود در گوشی شما نیز هست. Phone Cleaner Free بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Phone Cleaner Free


- کاملا آفلاین بدون نیاز به ارتباط اینترنتی

- نابود کردن ویروس ها

- رابط کاربری مدرن و به روز

- کاهش دادن مصرف انرژی گوشی

- افزایش دادن سرعت اندروید

- پاک کردن فایل های موقتی و غیر کاربردی

- حذف کردن اپلیکیشن های غیر ضروری

- کسب امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Phone Cleaner Free :


دانلود Phone Cleaner Free برای اندروید  دانلود Phone Cleaner Free برای اندروید  دانلود Phone Cleaner Free برای اندروید  دانلود Phone Cleaner Free برای اندروید  دانلود Phone Cleaner Free برای اندروید


پسورد فایل :
کپی