آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود PAPERS WALLPAPERS 3.0.2 مجموعه والپیپرهای کاغذی برای اندروید

دانلود PAPERS-WALLPAPERS برای اندروید

PAPERS WALLPAPERS مجموعه ای از تصاویر پس زمینه منحصر به فرد و با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید ظاهری جدید به سیستم اندرویدی خود ببخشید. این اپلیکیشن دارای هزاران والپیپر جذاب و چشم گیر می باشد. می توانید جست و جو کنید و والپیپرهای دلخواه خود را پیدا کنید. به شکل روزانه، والپیپرهای جدیدی به برنامه اضافه می شود. خودتان هم می توانید والپیپرهای تازه ای را به برنامه اضافه کنید. والپیپرها در دسته بندی های مناسبی تقسیم شده اند تا راحت تر والپیپر دلخواه خود را پیدا کنید. هر از چندگاهی دسته بندی جدیدی نیز اضافه می شود که شامل والپیپرهای جدید است. طراحی برنامه ساده، و در عین حال مدرن می ابشد.

می توانید به والپپیر ها امتیاز دهید و محبوب ترین والپیپرها را پیدا کنید. گزینه هایی نظیر اشتراک گذاری والپیپرها، ذخیره کردن، برش زدن، مات کردن و ... نیز در اختیار شما قرار می گیرد. والپیپرهای این برنامه به گونه ای انتخاب شده اند که آن ها را در اپلیکیشن های مشابه پیدا نکنید. این نرم افزار کاملا رایگان است و همیشه رایگان باقی می ماند و بدون هیچ مشکلی می توانید از آن استفاده کنید. PAPERS WALLPAPERS بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است و بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود PAPERS WALLPAPERS

✅ نام نرم افزارPAPERS WALLPAPERS❤️ تعداد دانلود716
⭐نسخه نرم افزار3.0.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل6 مگابایت

ویژگی های نرم افزار PAPERS WALLPAPERS


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کم حجم و سبک

- رابط کاربری دوستانه

- امکان مات کردن والپیپرها

- اشتراک گذاری یا ذخیره کردن تصاویر

- دسته بندی های متنوع

- اضافه شدن روزانه والپیپرهای جدید

- امکان جست و جوی والپیپرهای دلخواه

- مرتب کردن بر اساس محبوبیت والپیپرها

تصاویری از محیط نرم افزار PAPERS WALLPAPERS :


دانلود PAPERS-WALLPAPERS برای اندروید  دانلود PAPERS-WALLPAPERS برای اندروید  دانلود PAPERS-WALLPAPERS برای اندروید  دانلود PAPERS-WALLPAPERS برای اندروید  دانلود PAPERS-WALLPAPERS برای اندروید


پسورد فایل :
کپی