آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.6.5 Auto Clicker برنامه کلیک خودکار در اندروید

دانلود Auto Clicker برای اندروید

Auto Clicker با این اپلیکیشن می توانید گوشی خود را به گونه ای تنظیم کنید که در مکان های دلخواه شما کلیک یا swipe انجام دهد. این نرم افزار نیازی به دسترسی های روت ندارد و روی انواع سیستم ها می توانید از آن استفاده کنید. Auto Clicker به شکل رایگان ارائه شده است و هر زمان که بخواهید قادر به بروزرسانی آن خواهید بود. این نرم افزار از روش های مختلفی برای کلیک کردن پشتیبانی می کند که شامل تک کلیک، چند کلیک، و چند بار swipe کردن می باشد.

می توانید حالت های مختلف را در برنامه ذخیره کنید و از آن ها در زمان های مختلف استفاده کنید. تنظیمات برنامه ساده می باشند و در کمترین زمان با ویژگی های مختلف آن ها آشنا خواهید شد. این نرم افزار به زبان های مختلف زنده دنیا ترجمه شده است و لازم است دسترسی هایی مانند accessibility service را به آن بدهید تا قادر به اجرای آن روی سایر برنامه ها باشید. Auto Clicker بیش از 50 هزار کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است و امتیاز بالای 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. رابط کاربری برنامه طراحی ساده و جمع و جوری دارد که در ابتدای آن زبان دلخواه خود را انتخاب می کنید و سپس وارد محیط برنامه می شوید. Auto Clicker بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.


دانلود Auto Clicker

✅ نام نرم افزارAuto Clicker❤️ تعداد دانلود14796
⭐نسخه نرم افزار1.6.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7 به بالا🔆 حجم فایل3 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Auto Clicker


- کلیک کردن خودکار روی صفحه

- تنظیم یک یا چند کلیک

- ذخیره کردن پیکربندی برنامه

- رابط کاربری بسیار ساده

- ترجمه شده به زبان های زنده دنیا

- تنظیم کردن بازه زمانی بین هر کلیک

- پشتیبانی از swipe کردن صفحه

- متوقف کردن برنامه در صورت نیاز

- سازگار با تبلت ها و انواع سیستم های اندرویدی

تصاویری از محیط نرم افزار Auto Clicker :


دانلود Auto Clicker برای اندروید  دانلود Auto Clicker برای اندروید  دانلود Auto Clicker برای اندروید  دانلود Auto Clicker برای اندروید  دانلود Auto Clicker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی