آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.0.4 Final Interface لانچر اختصاصی با هواشناسی برای اندروید

دانلود Final Interface برای اندروید

Final Interface لانچری مدرن می باشد که پس زمینه زنده آب و هوا شناسی دارد. این اپلیکیشن نظم خاصی به سیستم اندرویدی شما می بخشد. می توانید نرم افزار های خود را در دسته بندی های مختلفی قرار دهید و راحت تر آن ها را مدیریت کنید. وضعیت آب و هوایی فعلی، در پس زمینه گوشی شما با کیفیتی مناسب نشان داده می شود. این والپیپر متحرک است و ظاهری جذاب دارد. می توانید از انواع شورت کات ها و ابزارک ها استفاده کنید. در این اپلیکیشن می توانید تمام ویژگی ها، از جمله ساعت، دکمه ها، اطلاعات، حرکت آب و هوا و ... را فعال یا غیر فعال کنید.

نکته جالب تر در مورد Final Interface، این است که هرچند این اپلیکیشن دارای یک لانچر درون برنامه ای نیز هست، استفاده از این لانچر اجباری نیست و می توانید از تصویر پس زمینه متحرک هواشناسی آن در هر لانچر دیگر اختصاصی اندروید استفاده کنید. Final Interface بیش از نیم میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. اگر هنگام اجرای والپیپر زنده این برنامه روی لانچرهای دیگر به مشکل خوردید، بهتر است از لانچر اختصاصی درون برنامه ای آن استفاده کنید. Final Interface از طراحی مینیمالیست جذابی بهره مند است. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود GO Launcher از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Final Interface


- اضافه شدن تم جدید سه بعدی

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- رابط کاربری مدرن و چشم گیر

- عدم نمایش تبلیغات

- ارائه شده به شکل رایگان

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- کم حجم و سبک

- پس زمینه زنده هواشناسی

تصاویری از محیط نرم افزار Final Interface:


دانلود Final Interface برای اندروید  دانلود Final Interface برای اندروید  دانلود Final Interface برای اندروید  دانلود Final Interface برای اندروید


پسورد فایل :
کپی