آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.2.4 LRC Editor ویرایش فایل های لیریک برای اندروید

دانلود LRC Editor برای اندروید

LRC Editor به شما کمک می کند فایل های lrc را ایجاد یا ویرایش کنید. این نرم افزار دارای مدیاپلیری درون برنامه ای است که به شما امکان همگام سازی لیریک و فایل صوتیتان را می دهد. این نرم افزار هم از fine و هم از course tuning پشتیبانی می کند. با کمک این اپلیکیشن قادر به ویرایش گروهی فایل ها و تنظیم کردن timestamp مناسب خواهید بود. فایل های لیریک را می توانید با این برنامه، مستقیما باز کنید و محتوای آن ها را مشاهده کنید. این اپلیکیشن بسیار کم حجم است و می توانید از آن به شکل رایگان استفاده کنید. حتی نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارید. شاید تنها مشکلی که در این برنامه به چشم می خورد، آشنا شدن با ویژگی های آن باشد. اما در عرض چند ساعت با تمام ویژگی های این اپلیکیشن آشنا می شوید و می توانید انواع نیاز های خود را برطرف کنید.

LRC Editor به زبان های مختلفی از جمله آلمانی، چینی، اندوزیایی و ... ترجمه شده است. LRC Editor بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان دارد. در ورژن قبلی، هنگام باز کردن بعضی از فایل های lrc برنامه کرش می خورد. اکنون چنین مشکلی برطرف شده است و می توانید انواع فایل ها را به سرعت باز کنید. LRC Editor با تبلت ها نیز سازگار می باشد و می توانید آن را روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار LRC Editor


- ویرایش کردن انواع فایل های لیریک

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- امکان ویرایش کردن گروهی فایل ها

- دارای مدیاپلیر درون برنامه ای

- همگام سازی صدا و لیریک

- ترجمه شده به زبان های مختلف زنده دنیا

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- بسیار کم حجم و فشرده شده

تصاویری از محیط نرم افزار LRC Editor :


دانلود LRC Editor برای اندروید  دانلود LRC Editor برای اندروید  دانلود LRC Editor برای اندروید  دانلود LRC Editor برای اندروید  دانلود LRC Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی