آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.2 Vector Calculator ماشین حساب بردارها برای اندروید

دانلود Vector Calculator برای اندروید

Vector Calculator اپلیکیشنی کاربردی است که با آن می توانید عملیات جبری مختلف را روی بردارها انجام دهید. به عنوان مثال با این نرم افزار می توانید دو بردار را ضرب داخلی کنید و مقداری اسکالر پیدا کنید. امکان پیدا کردن ضرب برداری یک بردار در یک بردار دیگر نیز وجود دارد. می توانید فاصله بین یک نقطه و یک خط، خطوط خمیده، یک نقطه و یک صفحه، خطوط صاف و صفحه ها، صفحه های موازی و ... را به راحتی پیدا کنید. این نرم افزار می تواند زاویه بین بردارها را نیز به شما بگوید. با Vector Calculator می توانید دو بردار را با یک دیگر جمع یا تفریق کنید. امکان پیدا کردن مختصات بین دو نقطه وجود دارد. این اپلیکیشن قادر به پیدا کردن زاویه بین خطوط صاف و صفحه ها نیز هست. در حال حاضر Vector Calculator به زبان های انگلیسی و روسی ترجمه شده اند.

تمام عملیات برنامه با دقت توسط الگوریتم های ریاضی مناسب برنامه نویسی شده اند و می توانید انتظار نتایج دقیقی را از این برنامه داشته باشید. Vector Calculator رابط کاربری ساده ای دراد که به ابزار مختلف آن در یک صفحه دسترسی خواهید داشت. می توانید معادلات دلخواه خود را برای خطوط و بردارها وارد این برنامه کنید و اجازه دهید کار باقی عملیات ریاضی را برنامه برای شما انجام دهد. Vector Calculator بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Vector Calculator


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- حل شدن مشکل ارور در بعضی از محاسبات

- امکان تفریق و جمع کردن بردارها

- امکان ضرب داخلی بردارها در یک دیگر

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- پیدا کردن فاصله صفحات از یک دیگر

- پیدا کردن زاویه بین بردارها

- مناسب برای انجام تمرین های هندسی

تصاویری از محیط نرم افزار Vector Calculator :


دانلود Vector Calculator برای اندروید  دانلود Vector Calculator برای اندروید  دانلود Vector Calculator برای اندروید  دانلود Vector Calculator برای اندروید  دانلود Vector Calculator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی