آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 1.2 Cool S20 Camera برنامه دوربین پیشرفته سلفی برای اندروید

دانلود Cool S20 Camera برای اندروید

Cool S20 Camera یکی از بهترین دوربین های سلفی می باشد که امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. فیلترهای بیشتر، استیکرهای زنده، حالت غذا، ویرایشگر قدرتمند تصاویر و ... از جمله ویژگی های این نرم افزار هستند. با این برنامه می توانید ویژگی های دوربین های پیشرفته را در گوشی معمولی اندرویدی خود داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از 150 استیکر واقعیت افزوده زنده می باشد. می توانید از انواع ماسک ها و استیکرها برای تصاویر خود استفاده کنید. این اپلیکیشن هم اکنون دارای بیش از 100 فیلتر جذاب می باشد.

Cool S20 Camera قادر است سلفی های شما را زیبا کند، تن پوستتان را تغییر دهد، کاری کند که چشمان شما بزرگتر به نظر برسد. این نرم افزار از حالت HDR پشتیبانی می کند و با آن می توانید تصاویر بهتری بگیرید. عکس گرفتن با این برنامه بسیار ساده و لذت بخش می باشد. این اپلیکیشن دارای آلبومی حرفه ای برای گرفتن تصاویر نیز هست. این اپلیکیشن برای گرفتن سلفی های بهتر، صفحه نمایش گوشی شما را سفید می کند تا نور گوشی، چهره شما را در تصویر واضح تر کند. حالت های حرفه ای نظیر متعادل کننده رنگ سفید، مود های مختلف صحنه و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار هستند. می توانید فلش خودکار را فعال و غیر فعال کنید. Cool S20 Camera بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Cool S20 Camera


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- زیبا کننده سلفی ها

- اضافه کردن ماتی به تصاویر

- دارای استیکرهای واقعیت افزوده

- دارای بیش از 100 فیلتر مختلف

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- متعادل کننده رنگ سفید

- پشتیبانی از mirror camera

- پشتیبانی از دوربین های 4k و HD

- امکان تنظیم کردن نور تصویر برداری

تصاویری از محیط نرم افزار Cool S20 Camera :


دانلود Cool S20 Camera برای اندروید  دانلود Cool S20 Camera برای اندروید  دانلود Cool S20 Camera برای اندروید


پسورد فایل :
کپی