آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.0.3.1 Files X: File Manager مدیریت فایل ایکس برای اندروید

دانلود Files X برای اندروید

Files X: File Manager ابزاری کاربردی با ویژگی های متنوع می باشد. با این اپلیکیشن می توانید فایل ها و فولدرهای دلخواه خود را ایجاد کنید. امکان حذف کردن فایل ها و فولدرها نیز وجود دارد. می توانید نام آن ها را تغییر دهید. اشتراک گذاری فایل ها امکان پذیر است. این اپلیکیشن دارای یک ویرایشگر درون برنامه ای نیز هست که ممکن است در برخی از موارد به کارتان بیاید. امکان مشاهده کردن تصاویر وجود دارد. حتی مدیاپلیری درون برنامه ای وجود دارد که قادر به پخش انواع فایل های ویدویی و صوتی است. این نرم افزار اطلاعات مختلف فایل ها و فولدرهای شما را نشان می دهد.

می توانید فولدرها و فایل های دلخواه خود را جست و جو کنید و آن ها را به شکلی که می خواهید مرتب کنید. امکان مشاهده نوع فایل انتخابی وجود دارد. دسترسی سریع به پوشه فایل های دانلود شده، تمام تصاویر، فایل های ویدویی، فایل های صوتی، اسناد، آرشیوها، فایل های نصبی دیگر ویژگی این برنامه است. می تاونید فایل های آرشیو را از حالت فشرده شده خارج کنید یا چند فایل را در یک آرشیو zip قرار دهید. این نرم افزار با sd card نیز سازگار است. Files X: File Manager رابط کاربری بسیار جمع و جور و مینیمالیستی دارد که کار کردن با آن را لذت بخش می کند. این برنامه را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. از نرم افزار های دیگر در این زمینه می توان به دانلود ES File Explorer اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار Files X: File Manager


- حل شدن باگ نسخه های قبلی

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- ویرایشگر آسان متن ها

- اضافه کردن فایل ها به علاقه مندی ها

- باز کردن فایل های زیپ

- امکان مدیریت تمام تصاویر موجود

- دارای مدیاپلیر درون برنامه ای

- جست و جوی آسان انواع فایل ها

- مرتب کردن فایل ها به شکل دلخواه

تصاویری از محیط نرم افزار Files X: File Manager :


دانلود Files X برای اندروید  دانلود Files X برای اندروید  دانلود Files X برای اندروید  دانلود Files X برای اندروید  دانلود Files X برای اندروید


پسورد فایل :
کپی