آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود بازی 1.1.0+1144 Hero Wars نصب بازی مبارزه های قهرمانان برای اندروید

دانلود Hero Wars برای اندروید

Hero Wars برای اجرای این بازی توصیه می شود از تلفن همراهی استفاده کنید که رم آن 2 گیگابایت یا بالاتر باشد. در آرناها در مقابل سایر بازیکنان از سراسر جهان مبارزه کنید، در نبرد های اتحاد های مختلف با یک دیگر شرکت کنید. هرج و مرج را آرام کنید. در سرزمین های نا آرام به گشت و گزار بپردازید و آن ها را فتح کنید. قوانین خود را برای آن ها تعیین کنید. مجموعه ای از قوی ترین قهرمانان را جمع آوری کنید. مهارت های آن ها را آزاد کنید. سطح آن ها را به تدریج بالاتر ببرید. ارتشی شکست ناپذیر ایجاد کنید. ده ها قهرمان مختلف وجود دارد. با صدها نوع دشمن مختلف باید مبارزه کنید. بین آن ها باس های قدرتمندی نیز یافت می شود که شکست دادن آن ها کار آسانی نیست.

هزاران بازیکن در مسابقه های این بازی شرکت می کنند. Hero Wars برای بیش از 10 میلیون بار از سراسر جهان دانلود شده است. این بازی به گونه ای طراحی شده که روی تبلت ها نیز بدون مشکل اجرا شود. Hero Wars امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. رویدادهای مختلفی در بازی رخ می دهد و هر فصل، حال و هوای بازی تغییر پیدا می کند. ماموریت های مختلف را کامل کنید تا سطح battle pass تان افزایش پیدا کند و جوایز ارزشمندی دریافت کنید. Hero Wars بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


دانلود Hero Wars

✅ نام نرم افزار Hero Wars ❤️ تعداد دانلود 1564
⭐نسخه نرم افزار 1.1.0+1144 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4 🔆 حجم فایل 70 مگابایت

ویژگی های بازی Hero Wars :


- دارای بیش از 10 میلیون بازیکن

- مبارزه با باس های قدرتمند

- نبرد های گسترده اتحاد ها با یک دیگر

- رویدادهای جذاب فصلی

- دارای سیستم رتبه دهی

- ده ها قهرمان قدرتمند منحصر به فرد

- نبرد در آرناهای مختلف

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی

تصاویری از محیط بازی Hero Wars :


دانلود Hero Wars برای اندروید  دانلود Hero Wars برای اندروید  دانلود Hero Wars برای اندروید  دانلود Hero Wars برای اندروید  دانلود Hero Wars برای اندروید


پسورد فایل :
کپی