آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 9.0 ZenUI Dialer & Contacts برنامه تماس گیر مدرن برای اندروید

دانلود ZenUI Dialer برای اندروید

ZenUI Dialer & Contacts نرم افزاری همه جانبه می باشد که با آن می توانید به راحتی تماس بگیرید، تاریخچه تماس ها را مشاهده کنید و هم چنین مخاطبین دلخواه خود را به دفترچه تلفن اضافه کنید. امکان متصل کردن مخاطبین تکراری به یک دیگر، جست و جوی هوشمند، مشاهده تمام اطلاعات مهم، شخصی سایز تم شماره گیر، و حتی بلاک کردن افراد مزاحم از جمله ویزگی های این نرم افزار هستند. ZenUI Dialer & Contacts به شکل هوشمندانه ای تماس های تبلیغاتی را شناسایی می کند و آن ها را بلاک می کند. می توانید شماره های خصوصی و ناشناخته را بلاک کنید. افرادی که شماره آن ها به لیست اسپمر های این برنامه اضافه شده است به شکل خودکار بلاک می شوند تا مزاحمتی برای شما به وجود نیاورند.

این نرم افزار به زبان های مختلف دنیا ترجمه شده است. 8 فضای خالی برای اضافه کردن شماره تلفن وجود دارد. می توانید روی لیست مخاطبینتان رمز عبور قرار دهید تا هیچ کس بجز شما به آ« ها دسترسی نداشته باشد. ZenUI Dialer & Contacts بیش از 50 میلیون کاربر دارد و امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. هم اکنون پشتیبانی از تم تیره نیز آغاز شده است و می توانید برنامه را در حالت تاریک مشاهده کنید. این نرم افزار بر روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


دانلود ZenUI Dialer & Contacts

✅ نام نرم افزارZenUI Dialer & Contacts❤️ تعداد دانلود476
⭐نسخه نرم افزار9.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 10 به بالا🔆 حجم فایل13 مگابایت

ویژگی های نرم افزار ZenUI Dialer & Contacts


- دارای بیش از 50 میلیون کاربر

- پشتیبانی از تم تیره

- بلاک کردن افراد مزاحم

- 8 فضای خالی برای شماره تلفن

- ترجمه شده به زبان های مختلف

- متصل کردن مخاطبین تکراری

- شخصی سازی لیست مخاطبین

- جست و جوی سریع و هوشمندانه مخاطبین

- برقراری سریع تماس

تصاویری از محیط نرم افزار ZenUI Dialer & Contacts :


دانلود ZenUI Dialer برای اندروید  دانلود ZenUI Dialer برای اندروید  دانلود ZenUI Dialer برای اندروید  دانلود ZenUI Dialer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی