آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.4 Face Game Recorder برنامه ضبط فیلم از محیط بازی اندروید

دانلود Face Game Recorder برای اندروید

Face Game Recorder نرم افزاری قدرتمند و در عین حال کاربردی برای فیلم برداری از روی بازی های شما می باشد. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که بتوانید همزمان با فیلم برداری از بازی، از چهره خود نیز فیلم برداری کنید. این اپلیکیشن باری گیمرها، فعالان vlogger و یوتوبر ها، یا حتی افرادی که در آپارات فعالیت دارند ایده آل می باشد. این اپلیکیشن تنظیمات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید مواردی که در ویدیو ضبط می شوند را تنظیم کنید. Face Game Recorder اخیرا منتشر شده است و امتیاز بالای 4.9 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است.

امکان فیلم برداری به شکل افقی از صفحه نمایش وجود دارد. امکان شخصی سازی کردن رابط کاربری برنامه، کیفیت ویدیویی که ضبط می شود، و کنترل های مختلف برای متوقف کردن عملیات فیلم برداری وجود دارد. با این نرم افزار، می توانید مانند یک حرفه ای از بازی های خود فیلم بگیرید و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. در Face Game Recorder قادر به تنظیم کردن شمارنده نیز هستید. پیش از این که عملیات ضبط شروع شود، باید زمان شمارنده به انتها برسد. این زمان قابل شخصی سازی نیز هست. محل ضبط فایل ها را نیز می توانید مشخص کنید. Face Game Recorder بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم فازار Face Game Recorder


- کسب امتیاز بالای 4.9 از 5 در گوگل پلی

- امکان فیلم برداری از انواع بازی ها

- کنترل کردن شروع و پایان ضبط

- تنظیم کردن میزان کیفیت فیلم

- اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی

- مناسب گیمر های حرفه ای

- امکان متوقف کردن عملیات ضبط با تکان دادن گوشی

- تنظیم کردن رابط کاربری برنامه

- امکان فیلم برداری در حالت افقی گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار Face Game Recorder :


دانلود Face Game Recorder برای اندروید  دانلود Face Game Recorder برای اندروید  دانلود Face Game Recorder برای اندروید  دانلود Face Game Recorder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی