آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.5.6 Screenshot Quick Free گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش اندروید

دانلود Screenshot Quick Free برای اندروید

Screenshot Quick Free یکی از ساده ترین، کم حجم ترین، و سریع ترین برنامه ها برای گرفتن اسکرین شات در هر موقعیتی می باشد. این نرم افزار بهینه سازی شده است و عملکردی مناسب از خود نشان می دهد. این عملکرد مناسب را هنگام اجرای بازی های سنگین یا تماشای ویدیوهای با کیفیت احساس خواهید کرد. این اپلیکیشن نیازی به ارتباط اینترنتی ندارد و در حالت آفلاین می توانید اسکرین شات بگیرید. هم از اسمارتفون ها و هم تبلت ها پشتیبانی می شود. با یک ضربه یا دو ضربه، امکان گرفتن اسکرین شات را خواهید داشت. این بخش از برنامه قابل شخصی سازی است.

می توانید با کمک دکمه ای که در بخش اعلامیه ها اضافه می شود اسکرین شات بگیرید. حتی قادر به گرفتن اسکرین شات با تکان دادن گوشی خود هستید. چاین اپلیکیشن راه های مختلفی برای گرفتن اسکرین شت در اختیار شما قرار می دهد. بعد از گرفتن اسکرین شات می توانید به سرعت بخش های نامطلوب تصویر را برش بزنید. Screenshot Quick Free پیش نمایشی از اسکرین شما نشان می دهد که می توانید روی آن زوم کنید. اشتراک گذاری فوری اسکرین شات های گرفته شده، تغییر دادن محل ذخیره سازی اسکرین شات ها، و پشتیبانی از شبیه سازها از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن است. Screenshot Quick Free بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Screenshot Quick Free


- مصرف پایین باتری

- عدم نمایش تبلیغات اذیت کننده

- راه های مختلف برای گرفتن اسکرین شات

- برش زدن بخش های نامطلوب تصویر

- امکان زوم کردن روی تصاویر

- اشتراک گذاری فوری تصاویر گرفته شده

- پشتیبانی از تبلت ها و انواع اسمارتفون ها

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Screenshot Quick Free :


دانلود Screenshot Quick Free برای اندروید  دانلود Screenshot Quick Free برای اندروید  دانلود Screenshot Quick Free برای اندروید  دانلود Screenshot Quick Free برای اندروید  دانلود Screenshot Quick Free برای اندروید


پسورد فایل :
کپی