آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1 Me Music - Best Music Player موزیک پلیر می برای اندروید

دانلود Me Music برای اندروید

Me Music - Best Music Player هدف اصلی این برنامه ایجاد کردن مکانی مناسب برای گوش دادن به موسیقی ها می باشد. این نرم افزار تقریبا قادر به پخش تمام فرمت های صوتی رایج است که شامل MP3, AAC, MP4, WAV, M4A, FLAC, 3GP, OGG و ... می شود. این اپلیکیشن را می توانید یک mp3 player همه جانبه بدانید. این نرم افزار به شکل خودکار تمام موسیقی های موجود در سیستم شما را اسکن می کند و آن ها را بر اساس عنوان، خواننده، آلبوم و ... دسته بندی می کند.

کار پیدا کردن موسیقی ها در این برنامه آسان می باشد. Me Music - Best Music Player را می توانید شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه خود در بیاورید. این نرم افزار در حال حاضر سه تم اصلی سفید، تیره و سیاه ارائه می کند. می توانید رنگ تن دلخواه خود را برای برنامه انتخاب کنید. حالت راننده نیز در برنامه گنجانده شده است. از هدست های بلوتوثی نیز پشتیبانی می شود. می توانید تمام موسیقی های موجود در یک فولدر را پخش کنید. امکان کنترل کردن حجم صدا وجود دارد. کنترل هایی در لاک اسکرین شما نشان داده می شود که با آن ها فرآیند پخش فایل صوتی را کنترل می کنید. ابزارک هایی به هوم اسکرین اضافه می شود که دسترسی به برنامه را آسان می سازد. Me Music - Best Music Player بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. ابزارهای دانلود Omnia Music Player یا دانلود VLC for Android یا دانلود Impulse Music Player Pro از دیگر ابزارهای پلیر موزیک اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار Me Music - Best Music Player


- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- اضافه کردن و ویرایش کردن پلی لیست ها

- مرورگر فایل های صوتی بر اساس خواننده، ژانر و ...

- دارای ابزارک های متنوع

- کنترل کردن فایل صوتی در لاک اسکرین

- کنترل کردن حجم صدا

- فیلتر مدت زمان موسیقی

- دارای حالت راننده

- پشتیبانی کامل از هدست های بلوتوثی

تصاویری از محیط نرم افزار Me Music - Best Music Player :


دانلود Me Music برای اندروید  دانلود Me Music برای اندروید  دانلود Me Music برای اندروید  دانلود Me Music برای اندروید  دانلود Me Music برای اندروید


پسورد فایل :
کپی