آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 7.5.22.279 ScanPro App برنامه اسکن حرفه ای اسناد برای اندروید

دانلود ScanPro App برای اندروید

ScanPro App یکی از بهترین اسکنر های اندرویدی می باشد که با آن هم می توانید از روی اسناد و کتاب های خود اسکن تهیه کنید، و هم بارکدهای QR را اسکن کنید و محتوای آن ها را مشاهده کنید. اسکن هایی با کیفیت با فرمت JPG یا PDF در گوشی خود تهیه کنید. یک ضربه برای خروجی گرفتن از این اسکن ها کافیست. امکان ارسال کردن فایل ها با ایمیل یا فکس را خواهید داشت. می توانید اسکن هایتان را در گوگل درایو، باکس، دراپ باکس، و سرویس های دیگر فضای ابری ذخیره سازی کنید. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که کار کردن با آن ساده باشد.

زمانی که نوشته ای را اسکن می کنید، این اپلیکیشن صدها حالت مختلف را بررسی می کند و حالتی را انتخاب می کند که تصویری ایده آل برای شما ایجاد می کند. بخش های نامطلوب حذف می شوند، صفحه تخت می شود و سپس از فیلتری استفاده می شود که وضوح تصاویر شما را حتی بالاتر می برد. این اپلیکیشن منتخب گوگل پلی نیز هست. با ScanPro App قادر هستید عکس هایی با کیفیت 200 dpi یا بالاتر ایجاد کنید. اگر به دنبال فکس کردن اسنادتان هستید، یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما استفاده از این اپلیکیشن می باشد. از انواع بارکدهای QR پشتیبانی می شود. ScanPro App بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود اسکنر برای اندروید ودانلود ادوبی اسکن نیز در زمینه اسکن اسناد می تواند به شما کمک کند.

ویژگی های نرم افزار ScanPro App


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- نام گذاری هوشمندانه فایل ها

- انتقال فایل ها به فضای ابری

- اسکن کردن اسناد چند صفحه ای

- بهینه سازی کیفیت فایل های اسکن شده

- اشتراک گذاری در ایمیل با یک ضربه

- طراحی زیبا و دوستانه

- پشتیبانی از FT, SFTP و ...

تصاویری از محیط نرم افزار ScanPro App :


دانلود ScanPro App برای اندروید  دانلود ScanPro App برای اندروید  دانلود ScanPro App برای اندروید


پسورد فایل :
کپی