آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.7.6 Walkie Talkie Talk Now نصب برنامه واکی تاکی برای اندروید

دانلود Walkie Talkie برای اندروید

Walkie Talkie Talk Now نرم افزاری قدرتمند می باشد که راهی جذاب و در عین حال کاربردی برای ارتباط با دوستان و اطرافیان در اختیارتان قرار می دهد. این اپلیکیشن گوشی شما را به یک واکی تاکی تبدیل می کند. با یک ضربه می توانید گفت و گوی خود را آغاز کنید. گفت و گو ها به شکل آنلاین انجام می شوند و کیفیت صدای شما بالا خواهد بود. کانال واکی تاکی شخصی سازی شده است و شامل اعداد و حروف می باشد. می توانید به کانال های عمومی بدون محدودیت تعداد اعضا وصل شوید. گفت و گوی صوتی با افرادی که در یک کانال هستند امکان پذیر می باشد. در صورت نیاز می توانید افراد دلخواه را mute کنید تا دیگر صدای آن ها را نشنوید. امکان بلاک کردن افراد نیز وجود دارد.

اگر فرد متخلفی را مشاهده کردید، می توانید آن را ریپورت کنید تا در کانال های عمومی بن شود. لیست کاربرانی که در یک کانال قرار دارند را مشاهده کنید. افراد دیگر را دنبال کنید، و لیست فالور های خود را مدیریت کنید. در لیست کانال ها مرور انجام دهید. اعلامیه دریافت کنید. این نرم افزار با WiFi, 2G, 3G, 4G یا 5G کار می کند. شماره یا لغات را به شکل تصادفی وارد کنید، کانال دلخواه خود را انتخاب کنید و گفت و گوی خود را آغاز کنید. Walkie Talkie Talk Now برای اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود واکی تاکی پیشرفته Zello PTT Walkie Talkie از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.

ویژگی های نرم افزار Walkie Talkie Talk Now


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- مشاهده لیست افراد موجود در کانال

- بلاک کردن افراد

- دنبال کردن اشخاص دلخواه

- کیفیت بالای صدا

- دارای کانال های عمومی

- دریافت اعلامیه و شروع گفت و گو با یک ضربه

- کسب امتیاز بسیار بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Walkie Talkie Talk Now :


دانلود Walkie Talkie برای اندروید  دانلود Walkie Talkie برای اندروید  دانلود Walkie Talkie برای اندروید  دانلود Walkie Talkie برای اندروید  دانلود Walkie Talkie برای اندروید


پسورد فایل :
کپی