آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.4.9 Nyx Music Player موزیک پلیر نیکس برای اندروید

دانلود Nyx Music Player برای اندروید

Nyx Music Player یکی از زیباترین موزیک پلیرهایی است که برای سیستم عامل اندروید می توانید بیابید. این برنامه ویژگی های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. تم های سیاه، تیره، و روشن طراحی شده است و 6 تن رنگ مختلف برای هر کدام از آن ها وجود دارد. در مجموع می توانید از 24 استایل مختلف استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای انیمیشن های روان و مدرنی است. امکان بازپخش کردن موزیک ها وجود دارد. صداها را می توانید با فرکانس طبیعی 432 هرتز اجرا کنید. امکان تقویت کردن حجم صدا تا 150% وجود دارد. صداها سه بعدی هستند.

امکان ایجاد کردن پلی لیست و زمان گذاری روی آن وجود دارد. این نرم افزار دارای یک فایل منیجر درون برنامه ای نیز هست و امکان مدیریت کردن فایل های صوتی را در فولدرهای مختلف به وجود می آورد. نوع های مختلفی از visualizer ها در برنامه گنجانده شده است که می توانید آن ها را شخصی سازی کنید. امکان ذخیره کردن loop ها برای استفاده های بعدی وجود دارد. محدودیتی در ذخیره سازی loop ها ندارید. lyric ها در صفحه اصلی برنامه نشان داده می شوند. می توانید preset های اختصاصی خود را بسازید. این نرم افزار دارای tag editor نیز هست و با آن می توانید متاداده های فایل های صوتی را تغییر دهید. Nyx Music Player بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. ابزارهای دانلود Omnia Music Player یا دانلود VLC for Android یا دانلود Impulse Music Player Pro از دیگر ابزارهای پلیر موزیک اندروید می باشد.


دانلود Nyx Music Player

✅ نام نرم افزارNyx Music Player❤️ تعداد دانلود2191
⭐نسخه نرم افزار2.4.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل39 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Nyx Music Player


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- دارای ابزارک های مختلف

- امکان ویرایش کردن تگ فایل های صوتی

- رابط کاربری بسیار زیبا

- دارای تم های مختلف

- ذخیره کردن loop های دلخواه

- تقویت حجم صدا تا 150%

- دارای 24 استایل مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار Nyx Music Player :


دانلود Nyx Music Player برای اندروید  دانلود Nyx Music Player برای اندروید  دانلود Nyx Music Player برای اندروید  دانلود Nyx Music Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی