آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4 TLC File Manager فایل منیجر سریع برای اندروید

دانلود TLC File Manager برای اندروید

TLC File Manager فایل منیجری است که کارهای شما را سریع راه می اندازد. با این برنامه می توانید فایل های مختلف خود را در هر جایی که باشند مشاهده و مدیریت کنید. این اپلیکیشن اگرچه نسبت به سایر فایل منیجر های جدید، ظاهری چشم گیر و شیک ندارد، با این حال طراحی آن به شکلی است که اطلاعات مختلف را در فضایی مناسب به شما نشان دهد و با سرعت بالا، عملیات مختلف را برای شما انجام دهد. در منوی کشویی برنامه امکان تغییر دادن تنظیمات مخلتف برنامه را خواهید داشت. هم چنین می توانید حجم باقی مانده از sd card و حافظه داخلی خود را با ظاهری مناسب مشاهده کنید.

بسیاری از باگ های برنامه برطرف شده اند. TLC File Manager در ورژن های ابتدایی خود به سر می برد و انتظار اضافه شدن ویژگی های تازه در نسخه های بعدی در آن می رود. می توانید از گزینه های مختلف برای مشاهده فایل ها و فولدرهای خود استفاده کنید. TLC File Manager در حال حاضر امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. اگر از افرادی هستید که زیاد فایل هایتان را به اشتراک می گذارید، این برنامه به کارتان می آید. چرا که گزینه ای خاص برای اشتراک گذاری در برنامه گنجانده شده است که کار شما را در این زمینه آسان می کند. TLC File Manager بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست. از نرم افزار های دیگر در این زمینه می توان به دانلود ES File Explorer اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار TLC File Manager


- سرعت بالای انجام کارها در برنامه

- حفظ سادگی در عین ارائه ابزار مخلتف

- کم حجم و سبک

- رابط کاربری سر راست و غیر پیچیده

- مشاهده اطلاعات مختلف فایل ها

- امکان شخصی سازی برنامه

- حل شدن باگ ورژن های قبلی

- اضافه شدن ویژگی های جدید در بروزرسانی های آتی

تصاویری از محیط نرم افزار TLC File Manager :


دانلود TLC File Manager برای اندروید  دانلود TLC File Manager برای اندروید  دانلود TLC File Manager برای اندروید  دانلود TLC File Manager برای اندروید  دانلود TLC File Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی