آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.6.6 Live Earth Map برنامه نقشه زنده زمین برای اندروید

دانلود Live Earth Map برای اندروید

Live Earth Map تمام جهان را با نقشه زنده HD مشاهده کنید. این برنامه امکان مشاهده مناطق تحت نظر ماهواره ها را به شکل زنده برای شما به وجود می اورد. این اپلیکیشن از GPS map برای نشان دادن تمام مناطق استفاده می کند. با این برنامه می توانید نقشه ای سه بعدی از زمین مشاهده کنید و به شکل 360 درجه مکان های معروف را زیر نظر قرار دهید. هر جایی که دوست دارید را جست و جو کنید و نمایی 360 درجه از آن را تجربه کنید. تصاویر ماهواره ای تمام مناطق را مشاهده کنید. ساختمان ها، شهر ها، و بسیاری از امکان محبوب دیگر در این برنامه گنجانده شده است. این اپلیکیشن به شکل خودکار مکان فعلی شما را شناسایی می کند و از آن می توانید برای پیدا کردن فاصله بین دو نقطه استفاده کنید. Live Earth Map رایگان است و کار کردن با آن آسان می باشد. با این برنامه می توانید ترافیک زنده تمام جاده ها ها و خیابان ها را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که این برنامه آنلاین است و نیاز به ارتباط اینترنتی دارد. با این حال می توانید نقشه زمین را در آن دانلود کنید. رابط کاربری برنامه ساده و دوستانه می باشد و مدل های سه بعدی مختلفی را در آن مشاهده خواهید کرد. امکان زوم کردن یا عقب بردن تصویری که مشاهده می کنید وجود دارد. Live Earth Map بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Live Earth Map


- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- بهبود پیدا کردن عملکر کلی برنامه

- اضافه شدن دوربین های جدید

- مشاهده نقشه زنده زمین

- امکان دانلود نقشه زمین

- پیدا کردن فاصله بین دو نقطه

- پیدا کردن محل فعلی کاربر

- ارائه تصاویر با کیفیت از 21 کشور جهان

تصاویری از محیط نرم افزار Live Earth Map :


دانلود Live Earth Map برای اندروید  دانلود Live Earth Map برای اندروید  دانلود Live Earth Map برای اندروید  دانلود Live Earth Map برای اندروید  دانلود Live Earth Map برای اندروید


پسورد فایل :
کپی