آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2018.0.2 Tetra4D Reader مشاهده pdf سه بعدی در اندروید

دانلود Tetra4D Reader برای اندروید

Tetra4D Reader با این برنامه قادر به مشاهده و تعامل با اشیاء سه بعدی در فایل های pdf تان هستید. این نرم افزار از تبلت ها نیز پشتیبانی می کند و بدون افت کیفیت قادر به مشاهده مدل هایتان هستید. از فایل هایی که دارای چند صفحه هستند پشتیبانی می شود. می توانید به ابزارک های مختلف دسترسی داشته باشید. ویژگی هایی نظیر projection mode و direct access را از برنامه می توانید انتظار داشته باشید. فایل های pdf ساخته شده توسط tetra4d به شکل کامل پشتیبانی می شوند، با این حال اگر فایل شما توسط برنامه دیگری ساخته شده باشد همچنان ممکن است قادر به مشاهده آن باشید. در حال حاضر Tetra4D Reader جاوا اسکریپت موجود در فایل های شما را در نظر نمی گیرد.

Tetra4D Reader امتیاز فوق العاده 4.8 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. می توانید یادداشت های موجود در اینگونه فایل ها را مشاهده کنید. از زوایای مختلف مدل سه بعدی شما با رنگ های مختلف نشان داده می شود. تعداد revision ها، شماره محصول و سایر اطلاعات را در فایل مشاهده خواهید کرد، به شرطی که اینگونه اطلاعات در زمان ساخته شدن فایل اضافه شده باشند. در تبلت ها بهترین تجربه کار با Tetra4D Reader را بدست خواهید آورد. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Tetra4D Reader


- کسب امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی

- مشاهده انواع فایل های سه بعدی

- عدم در نظر گرفتن جاوا اسکریپت

- بهینه سازی شده برای تبلت ها

- امکان تعامل داشتن با مدل سه بعدی

- سویچ کردن بین حالت های مختلف

- پشتیبانی اختصاصی از مدل های Tetra4d

- پشتیبانی از ویجت های مختلف

- رابط کاربری سر راست و مناسب

تصاویری از محیط نرم افزار Tetra4D Reader :


دانلود Tetra4D Reader برای اندروید  دانلود Tetra4D Reader برای اندروید  دانلود Tetra4D Reader برای اندروید  دانلود Tetra4D Reader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی