آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.3 Fast Zip File برنامه استخراج فایل های فشرده برای اندروید

دانلود Fast Zip tool برای اندروید

Fast Zip tool نرم افزاری مناسب برای مدیریت فایل های فشرده شده و آرشیو می باشد. با این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های فشرده شده خود را از حالت فشرده خارج کنید یا فایل هایی را انتخاب نمایید و آن ها را فشرده کنید. این اپلیکیشن قادر به فشرده سازی انواع اسناد مانند فایل های کنفرانس پاورپوینت می باشد. Fast Zip tool قادر به استخراج تصاویر و فایل های ویدیویی نیز هست. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید هر فایل zip ای را در سیستم اندرویدی خود به راحتی باز کنید. این اپلیکیشن از فرمت هایی مانند xls, پشتیبانی می کند.

سرعت آرشیو کردن یا از حالت فشرده خارج کردن فایل ها بسیار بالاست. حتیمی توانید فایل های سنگین را در عرض چند ثانیه در گوشی خود از حالت فشرده خارج کنید. این اپلیکیشن امکان فشرده سازی فایل ها با کتابخانه 7z را به شما می دهد. برای استفاده از این برنامه تنها کاری که لازم است انجام دهید نصب کردن برنامه، باز کردن آن، انتخاب فایل فشرده شده، و انتخاب extract برای خارج کردن آن از حالت فشرده شده می باشد. بیش از ده هزار کاربر این اپلیکیشن را نصب کرده اند. مشکل کرش خوردن برنامه برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. Fast Zip tool بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. RAR for Android و دانلود RAR File Extractor و دانلود Fast Unzip Unrar Tool از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Fast Zip tool :


- رابط کاربری دوستانه و مناسب

- فشرده سازی انواع فایل ها

- از حالت فشرده خارج کردن فایل های زیپ

- پشتیبانی از فایل های pdf

- دارای بیش از ده هزار کاربر

- سازگار با تبلت ها

- مناسب برای کاربران تازه کار

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- سرعت بالا در فشرده سازی اطلاعات

تصاویری از محیط نرم افزار Fast Zip tool :


دانلود Fast Zip tool برای اندروید  دانلود Fast Zip tool برای اندروید  دانلود Fast Zip tool برای اندروید  دانلود Fast Zip tool برای اندروید  دانلود Fast Zip tool برای اندروید


پسورد فایل :
کپی