آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.2.9 X Icon Changer شخصی سازی آیکون های اندروید

دانلود X Icon Changer برای اندروید

X Icon Changer نرم افزاری با بیش از 5 میلیون کاربر می باشد که به شکل کاملا رایگان ارائه شده است. با این برنامه می توانید آیکون های گوشی خود را شخصی سازی کنید و تغییر دهید. این نرم افزار حتی قادر به عوض کردن نام اپلیکیشن هاست. می توانید آیکون های تازه را از گالری گوشیتان انتخاب کنید و پکیج های اختصاصی خود را داشته باشید. این نرم افزار شورت کاتی با آیکون جدیدی که انتخاب کرده اید در هوم اسکرین شما ایجاد می کند.

این اپلیکیشن راحت ترین راه برای دکور کردن گوشیتان را در اختیارتان قرار می دهد. برای استفاده از این اپلیکیشن وارد آن شوید، اپلیکیشنی را انتخاب کنید که می خواهید آیکونش را تغییر دهید، سپس تصویری جدید از گالری، یا مجموعه های این برنامه یا دیگر برنامه هایی که آیکون ارائه می کنند انتخاب کنید، نامی تازه انتخاب کنید و تایید کنید تا آیکون تازه را در گوشی خود مشاهده نمایید. از اندروید 8 به بعد، خود اندروید واترمارکی به شورت کات های شما اضافه می کند. برای برداشتن این واترمارک ها کافیست دست خود را روی بخش خالی صفحه اصلی نمایش گوشی خود نگه دارید، به بخش widgets بروید و ویجت این برنامه را انتخاب و باز کنید. به شکل خودکار واترمارک های شما برداشته می شوند. X Icon Changer بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود X Icon Changer

✅ نام نرم افزار X Icon Changer ❤️ تعداد دانلود 1507
⭐نسخه نرم افزار 4.2.9 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 به بالا 🔆 حجم فایل 27 مگابایت

ویژگی های نرم افزار X Icon Changer :


دانلود X Icon Changer برای اندروید  دانلود X Icon Changer برای اندروید  دانلود X Icon Changer برای اندروید  دانلود X Icon Changer برای اندروید  دانلود X Icon Changer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی