آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.18 Candy Wallpaper HD والپیپر آبنبات برای اندروید

دانلود Candy Wallpaper HD برای اندروید

Candy Wallpaper HD یکی از جذاب ترین مجموعه های والپیپر را در اختیار شما قرار می دهد. والپیپرهای این برنامه کاملا رایگان می باشند و می تاونید آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار طراحی ای ساده دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. همچنین برای کار با آن نیازی به اینترنت ندارید. این اپلیکیشن با انواع گوشی ها، حتی سیستم هایی که اندروید نسبتا قدیمی دارند نیز سازگار است. این اپلیکیشن به گونه ای بهینه سازی شده است که کمترین مصرف را از باتری شما داشته باشد. می توانید عکس های این مجموعه را در گوشیتان ذخیره کنید.

از چرخش افقی و عمودی گوشی پشتیبانی می شود و ظاهر والپیپر بهم نمی خورد. بیش از 1 میلیون کاربر این اپلیکیشن را دانلود کرده اند و از آن راضی هستند. این برنامه را روی تبلت ها نیز می توانید بدون مشکل اجرا کنید. Candy Wallpaper HD هرچند نسبت به سایر برنامه های دیگر، مجموعه چندان بزرگی از تصاویر را دارا نیست، با این وجود انتخاب منحصر به فرد آن از تصاویر آبنبات ها و شیرینی های مختلف آن را ممتاز می کند. والپیپرهای این برنامه با رنگ بندی های مختلفی ارائه شده اند. این برنامه را هر زمان که بخواهید می توانید بدون هیچ مشکلی بروزرسانی کنید. Candy Wallpaper HD بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Candy Wallpaper HD :


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- رابط کاربری دوستانه

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از تبلت ها و انواع گوشی های اندرویدی

- عدم نیاز به داشتن ارتباط اینترنتی

- امکان اشتراک گذاری تصاویر با دوستان

- امکان ذخیره کردن تصاویر

- طراحی بسیار ساده و سر راست

- مصرف کم از باتری گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار Candy Wallpaper HD :


دانلود Candy Wallpaper HD برای اندروید  دانلود Candy Wallpaper HD برای اندروید  دانلود Candy Wallpaper HD برای اندروید  دانلود Candy Wallpaper HD برای اندروید  دانلود Candy Wallpaper HD برای اندروید


پسورد فایل :
کپی