آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.43.3 Elixir 2 - Widgets مجموعه ابزارک های الکسیر برای اندروید

دانلود Elixir 2 برای اندروید

Elixir 2 این اپلیکیشن به عنوان افزونه ای برای Elixir 2 طراحی شده است. با این حال می توانید از آن به عنوان نرم افزاری مستقل نیز استفاده کنید. ابزارک های این اپلیکیشن امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهند. هر کدام از این ویجت ها دارای سایز های متنوعی هستند. در این اپلیکیشن ویجتی گنجانده شده است که عملکرد سیستم شما را نشان می دهد. می توانید آیکون ویجت ها را به شکل دلخواه تغییر دهید. تصاویر پس زمینه مختلفی برای ویجت ها وجود دارد. حتی می توانید میزان شفافیت ابزارک های این برنامه را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید.

سایز آیکون های این اپلیکیشن قابل تغییر است. می توانید مکان ابزارک ها را انتخاب کنید و رنگ لیبل ها را تغییر دهید. در این مجموع می توانید ابزارک باتری، شورت کات، اپلیکیشن های اخیر، دمای باتری، ولتاژ باتری، حافظه داخلی و خارجی، میزان مصرف پردازنده، مموری، تعداد ایمیل های خوانده نشده، تعداد تماس های پاسخ داده نشده، پیامک های خوانده نشده، بوک مارک ها، تاریخچه، زمان، تاریخچه، مدت استفاده از گوشی، آلارم بعدی، ترافیک اینترنت، نام وای فای و سرعت آن، و بسیاری دیگر را بیابید. اگر گوشی شما دارای سنسورهای لازم باشد، از Elixir 2 برای سنجیدن شتاب نیز می توانید استفاده کنید. Elixir 2 بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Elixir 2


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- مجموعه ای بسیار بزرگ از ویجت های مختلف

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

 کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

- ابزارک ساکت کردن صدا

- نمایش شتاب

- نمایش ترافیک وای فای و اینترنت گوشی

- ابزارک تاریخچه و بوک مارک

- ابزارک نمایش عملکرد سیستم

تصاویری از محیط نرم افزار Elixir 2 :


دانلود Elixir 2 برای اندروید  دانلود Elixir 2 برای اندروید  دانلود Elixir 2 برای اندروید  دانلود Elixir 2 برای اندروید  دانلود Elixir 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی