آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.2 SS Launcher لانچر اس اس برای اندروید

دانلود SS Launcher برای اندروید

SS Launcher یکی از جمع و جور ترین لانچر هایی است که برای سیستم های اندرویدی می توانید پیدا کنید. این لانچر از swip gesture پشتیبانی می کند. یعنی می توانید دست خود را روی صفحه گوشی بکشید و کارهای مختلف خود را انجام دهید. این اپلیکیشن برای افرادی طراحی شده است که می خواهند صفحه نمایششان خالی و جمع و جور باشد. با swip کردن قادر به کنترل موزیک هستید. اگر دست خود را به چپ بکشید، به App drawer دسترسی پیدا می کنید. البته توجه داشته باشید که این برنامه هنوز در حال توسعه است و ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود.

این اپلیکیشن تمام اپلیکیشن های شما را در پنل سمت راست گوشی، و اپلیکیشن های محبوبتان را در پنل سمت چپ نشان می دهد. در پایین لانچر می توانید به تنظیمات گوشی، نور، و همچنین گالری خود دسترسی داشته باشید. کنترل کردن صدا از لاک اسکرین امکان پذیر است. این نرم افزار بیش از ده هزار کاربر دارد. بسیاری از مشکلات برنامه مانند کرش خوردن های آن برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از این لانچر استفاده نمایید. SS Launcher حجم بسیار کمی دارد که به 2 مگابایت هم نمی رسد. اگر سیستمتان قدیمی است یا ترجیح می دهید با لانچر های ساده کار کنید، SS Launcher گزینه ای مناسب برایتان خواهد بود. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود لانچر لوسید از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار SS Launcher


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

- کاملا رایگان

- محیطی جمع و جور و ساده

- دسترسی سریع به تنظیمات گوشی

- دسترسی سریع به گالری

- امکان کنترل کردن موسیقی در لاک اسکرین

- بسیار کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار SS Launcher :


دانلود SS Launcher برای اندروید  دانلود SS Launcher برای اندروید  دانلود SS Launcher برای اندروید  دانلود SS Launcher برای اندروید  دانلود SS Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی