آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.10.1096 AnySoftKeyboard کیبورد عالی برای اندروید

دانلود AnySoftKeyboard برای اندروید

AnySoftKeyboard کیبوردی با سورس باز می باشد که از زبان های مختلف زنده دنیا پشتیبانی می کند. نکته ای که این کیبورد را متمایز می کند، انعطاف پذیری بالای آن می باشد. برای اضافه کردن زبان های جدید کافیست پکیج های دیگر این اپلیکیشن را نصب کنید. این نرم افزار دارای دیکشنری کاملی برای زبان های مختلف می باشد. این نرم افزار قادر است لغات شما را کامل کند. نحوه تایپ شما را می آموزد و بر اساس آن لغت بعدی را حدس می زند. این نرم افزار از multi touch نیز پشتیبانی می کند. می توانید انگشت خود را روی کیبورد بکشید و با آن تایپ انجام دهید.

این نرم افزار از فرمان های صوتی پشتیبانی می کند و دو مود مختلف در اختیار شما قرار می دهد. حالت آزمایشی gesture typing را می توانید در بخش تنظیمات برنامه فعال کنید. برای تغییر دادن قالب کیبورد، کافیست دست خود را به سمت چپ یا راست بکشید. اگر دست خود را به سمت پایین بکشید کیبورد بسته می شود. کیبورد های این مجموعه از پوسته های مختلفی پشتیبانی می کنند. تعدادی را می توانید در خود این اپلیکیشن بیابید، و تعدادی دیگر را می توانید به شکل جداگانه دانلود نمایید. AnySoftKeyboard دارای حالت تاریک و ساکت نیز هست که می توانید آن را در تنظیمات فعال کنید. این نرم افزار بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار AnySoftKeyboard


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- دارای دیکشنری زبان های مختلف

- پیشبینی لغات در حال تایپ

- دارای پوسته های مختلف

- شخصی سازی برنامه از جنبه های مختلف

- تایپ کردن با کشیدن دست روی کیبورد

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از دستورات صوتی

- سازگار با سیستم های نسبتا قدیمی

تصاویری از محیط نرم افزار AnySoftKeyboard :


دانلود AnySoftKeyboard برای اندروید  دانلود AnySoftKeyboard برای اندروید  دانلود AnySoftKeyboard برای اندروید  دانلود AnySoftKeyboard برای اندروید  دانلود AnySoftKeyboard برای اندروید


پسورد فایل :
کپی