آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Secure PDF Viewer 5 برنامه پی دی اف خوان امن برای اندروید

دانلود Secure PDF Viewer برای اندروید

Secure PDF Viewer یکی از ساده ترین ابزار های مشاهده پی دی اف می باشد که برای سیستم عامل اندروید می توانید بیابید. این اپلیکیشن اطلاعات مختلف فایل شما نظیر سایز، عنوان، نویسنده، موضوع، کلمات کلیدی، زمان ساخته شدن، زمان اصلاح شدن، تولید کننده، ورژن پی دی اف و ... را نشان می دهد. نکته ای که این اپلیکیشن را نسبت به سایر ابزار های مشاهده پی دی اف امن می کند این است که Secure PDF Viewer نیاز به هیچ دسترسی ای در گوشی شما ندارد. بله، بدون آن که لازم باشد permission خاصی به این اپلیکیشن بدهید، می توانید از تمام امکانات آن استفاده نمایید. این نرم افزار با سرعت بسیار بالایی صفحات پی دی اف را لود می کند.

در صورتی که پی دی اف شما اسکن شده نباشد، می توانید متن موجود در آن را به راحتی کپی کنید و به اشتراک بگذارید. امکان مرور متن انتخاب شده در وب به شکل مستقیم وجود دارد. Secure PDF Viewer نرم افزاری فوق العاده برای افرادی است که می خواهند فایل های پی دی اف خود را با سرعت بالایی باز کنند و در عین حال برنامه ای سنگین روی گوشی خود نریزند. امکان زوم کردن روی صفحات را نیز دارید. این اپلیکیشن به شکل سورس باز ارائه شده است. Secure PDF Viewer را می توانید روی اندروید 7 به بالا اجرا کنید. دانلود Google PDF Viewer و دانلود نرم افزار Lirbi Reader PRO+ از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Secure PDF Viewer


- حجم بسیار کم (کمتر از 2 مگابایت)

- عدم نیاز به هیچ permission ای در گوشی

- انتخاب کردن و کپی متن ها

- مشاهده ویژگی های فایل های پی دی اف

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- جست و جوی متن انتخابی در وب

- امکان زوم کردن روی صفحات

- عدم وجود ابزار دست و پاگیر

تصاویری از محیط نرم افزار Secure PDF Viewer :


دانلود Secure PDF Viewer برای اندروید  دانلود Secure PDF Viewer برای اندروید  دانلود Secure PDF Viewer برای اندروید  دانلود Secure PDF Viewer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی