آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 9.0 Dark Photo: Photo Editor ویرایشگر مدرن تصاویر برای اندروید

دانلود Dark Photo برای اندروید

Dark Photo: Photo Editor با این اپلیکیشن می توانید تصاویر خیره کننده ای با رزولوشن بسیار بالا ایجاد کنید. امکان اضافه کردن تصاویر به برنامه از طریق گالری یا دوربین وجود دارد. این نرم افزار سرعت بالایی دارد. بدون این که لازم باشد مهارت خاصی در زمینه ویرایش تصاویر داشته باشید، این اپلیکیشن امکان اعمال فیلترهای مختلفی را به تصاویرتان می دهد. می توانید عکس هایتان را برش بزنید، فیلترهای موجود را شخصی سازی کنید یا حتی فیلترهای اختصاصی خود را بسازید. تصاویر شما آنگونه که می خواهید به نظر خواهند رسید.

Dark Photo: Photo Editor یکی از کاربردی ترین ابزار Curve وColor را در اختیار شما قرار می دهد. امکان اضافه کردن قاب به تصاویر وجود دارد. سایز این قاب ها را می توان تغییر داد و رنگ دلخواه به آ« اضافه کرد. فیلترهای پرمیوم و حرفه ای مختلفی در برنامه گنجانده شده است. می توانید از preset های برنامه برای ویرایش کارهای خود استفاده نمایید. در این اپلیکیشن قادر به ویرایش، مدیریت و خروحی گرفتن از تصاویر با سرعت بالایی هستید. میزان روشنایی، سایه ها، شفافیت، غلظت رنگ، و ... را به راحتی تنظیم نمایید. Dark Photo: Photo Editor بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان دارد. می توانید این برنامه را روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Dark Photo: Photo Editor


- ساخت تصاویر کالج

- دارای فیلترهای اختصاصی متنوع

- تنظیم کردن ابعاد تصاویر

- برش زدن راحت عکس ها

- امکان تغییر دادن غلظت رنگ ها

- ابزار حرفه ای، اما در عین حال ساده

- اضافه کردن قاب به تصاویر

- سرعت بالا در ویرایش تصاویر

- تغییر دادن میزان روشنایی، سایه ها و ...

تصاویری از محیط نرم افزار Dark Photo: Photo Editor :


دانلود Dark Photo برای اندروید  دانلود Dark Photo برای اندروید  دانلود Dark Photo برای اندروید  دانلود Dark Photo برای اندروید


پسورد فایل :
کپی