آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه 1.3.0.12 iMarkup نرم افزار نشان گذاری تصاویر برای اندروید

دانلود iMarkup برای اندروید

iMarkup نرم افزاری رایگان، قدرتمند و مناسب است که ابزار متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. با این اپلیکیشن می توانید عکس های خود را برش بزنید، روی آن ها متن اضافه کنید، بخش دلخواه عکستان را پیکسلی کنید، و پیکان روی عکس هایتان بگذارید. iMarkup حجم کمی دارد که به 10 مگابایت نمی رسد. علاوه بر این اپلیکیشن به شکل کاملا رایگان ارائه شده است و هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نمی کند. عکس هایتان با کیفیت بالایی ذخیره سازی می شوند. از فرمت png پشتیبانی می شود. این نرم افزار عکس هایتان را در sd card ذخیره سازی می کند.

می توانید عکس هایتان را به شکل دایره ای، ستاره ای، مثلثی و ... برش بزنید. های لایت کردن بخش های دلخواه عکس نیز امکان پذیر است. این برنامه از ابزار blur پشتیبانی می کند که با آن می توانید بخش های دلخواه عکس خود را مات کنید. امکان زوم کردن روی بخش های انتخابی تصاویرتان وجود دارد. می توانید استیکر اموجی به عکس عایتان اضافه کنید. از تصاویر بزرگ پشتیبانی می شود و نیازی به برش زدن آن ها نخواهید داشت. می توانید عکس هایتان را مستقیما از گالری انتخاب کنید، آن ها را ویرایش و ذخیره سازی کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. iMarkup بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود iMarkup

✅ نام نرم افزارiMarkup❤️ تعداد دانلود532
⭐نسخه نرم افزار1.3.0.12🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل25 مگابایت

ویژگی های نرم افزار iMarkup :


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- اضافه کردن متن به تصاویر

- امکان پیکسلی کردن عکس ها

- مات کردن بخش های دلخواه تصویر

- چسباندن چند عکس به یک دیگر

- کم حجم و سبک

- ذخیره سازی تصاویر در sd card

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

تصاویری از محیط نرم افزار iMarkup :


دانلود iMarkup برای اندروید  دانلود iMarkup برای اندروید  دانلود iMarkup برای اندروید  دانلود iMarkup برای اندروید  دانلود iMarkup برای اندروید


پسورد فایل :
کپی