آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود FileManager E.S 1.6 مدیریت آسان فایل ها برای اندریود

دانلود FileManager ES برای اندروید

FileManager E.S با این اپلیکیشن می توانید انواع فایل های موجود در گوشی اندرویدی خود را به راحتی مدیریت کنید. این نرم افزار هم از SD card و هم از حافظه داخلی گوشیتان پشتیبانی می کند و با آن می توانید اپلیکیشن ها، فایل های صوتی، فایل های ویدویی، و سایر اطلاعات را مدیریت نمایید. این نرم افزار از انواع فرمت های تصویری پشتیبانی می کند. فایل های شما بسته به فرمتی که دارند در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. علاوه بر این می توانید فایل هایی که دانلود کرده اید را در دسته بندی جداگانه ای مشاهده کنید.

FileManager E.S دو تم مختلف در اختیار شما قرار می دهد که بین آن ها می توانید انتخاب نمایید. FileManager E.S اکنون از OTG نیز پشتیبانی می کند. بنابرین می توانید فلش خود را به راحتی به گوشی متصل کنید و آن را توسط این اپلیکیشن مدیریت نمایید. این نرم افزار رابط کاربری دوستانه ای دارد. مقدار حجم باقی مانده از حافظه داخلی و SD card نشان داده می شود. علاوه بر این قادر به مشاهده مقدار حجمی که هر کدام از دسته بندی ها از سیستم شما اشغال کرده اند هستید، به عنوان مثال حجم تمام تصاویر، فایل های ویدیویی، یا فایل های دانلود شده روی سیستمتان را می توانید مشاهده کنید. FileManager E.S بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. از نرم افزار های دیگر در این زمینه می توان به دانلود ES File Explorer اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار FileManager E.S


- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از حافظه داخلی و sd card

- مشاهده حجم اشغال شده توسط دسته بندی ها

- پشتیبانی از اسناد مختلف

- امکان مدیریت آسان فایل ها

- رابط کاربری دوستانه

- پشتیبانی از دو تم مختلف

- سازگار با تبلت ها

تصاویری از محیط نرم افزار FileManager E.S :


دانلود FileManager ES برای اندروید  دانلود FileManager ES برای اندروید  دانلود FileManager ES برای اندروید  دانلود FileManager ES برای اندروید


پسورد فایل :
کپی