آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.2.1 LTE Cleaner بهینه ساز و پاک کننده اندروید

دانلود LTE Cleaner برای اندروید

LTE Cleaner از اپلیکیشن های پرمیوم خسته شده اید؟ نمی خواهید تبلیغ مشاهده کنید؟ این برنامه را روی سیستم اندرویدتان نصب کنید. اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که ادعا می کنند سرعت سیستم شما را بالا می برند. اما در واقعیت آن ها هیچ کاری انجام نمی دهند. هدف این برنامه، تنها حذف کردن فایل های موقتی و ناخواسته ای است که فضای سیستم شما را اشغال کرده اند. LTE Cleaner نرم افزاری کاملا رایگان با سورس باز می باشد که قادر است فضای سیستم شما را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

این نرم افزار فولدرهای خالی را پاک می کند، لوگ های ثبت شده توسط اپلیکیشن ها را حذف می کند، فایل های موقتی و کش ها را شناسایی و حذف می کند. پوشه هایی که برای فایل های تبلیغاتی ایجاد می شوند نیز حذف می گردند. به زودی قرار است ویژگی های جدیدی نیز به این برنامه اضافه شوند. به عنوان مثال در نسخه های آتی، LTE Cleaner قادر است به شکل روزانه سیستم شما را بهینه سازی و پاک کند، sd card را بهبود بخشد. این نرم افزار دارای بیش از ده هزار کاربر از سراسر جهان است. این اپلیکیشن در برخی از مواقع کرش می خورد که این مشکل نیز حل شده است. کتابخانه های برنامه نیز بروزرسانی شده اند. LTE Cleaner بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار LTE Cleaner


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- بروز شدن کتابخانه های برنامه

- رابط کاربری دوستانه

- پاک کردن فایل های موقتی

- عدم نمایش تبلیغات

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

- حذ کردن کش ها و فایل های ناخواسته

تصاویری از محیط نرم افزار LTE Cleaner :


دانلود LTE Cleaner برای اندروید  دانلود LTE Cleaner برای اندروید  دانلود LTE Cleaner برای اندروید  دانلود LTE Cleaner برای اندروید  دانلود LTE Cleaner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی