آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 1.1 JPG/PNG Image Converter تبدیل تصاویر برای اندروید

دانلود JPG/PNG Image Converter برای اندروید

JPG/PNG Image Converter نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل کردن فرمت png و jpg می باشد. این اپلیکیشن سرعت بالایی دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. کافیست عکس دلخواه خود را از گالری انتخاب کنید و اجازه دهید باقی کارها را برنامه برای شما انجام دهد. عملیات تبدیل افت کیفیت زیادی را برای تصاویر شما به همراه نخواهد داشت. با این حال اگر تصویر شما دارای شفافیت باشد بعد از تبدیل آن به فرمت jpg، شفافیت را از دست می دهید. این اپلیکیشن در عرض چند ثانیه قادر به تبدیل کردن عکس های شماست. تصاویری که با این اپلیکیشن تبدیل کرده اید را می توانید در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. فرمت jpg به علت حجم کمی که دارد در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی محبوبیت بالایی کسب کرده است.

فرمت png نیز به علت کیفیت مناسبی که ارائه می کند کاربرد زیادی پیدا کرده است. بیش از صد هزار کاربر این اپلیکیشن را دانلود کرده اند. ویژگی ای که JPG/PNG Image Converter را از سایر برنامه های مشابه متمایز می کند، رابط کاربری بسیار ساده آن می باشد. به شکلی که با باز کردن برنامه با یک گزینه برای انتخاب تصویر مواجه می شوید و بعد از انتخاب تصویر تنها کاری که لازم است انجام دهید انتخاب فرمت خروجی می باشد. برای نصب این اپلیکیشن نیاز به اندروید 4.1 به بالا دارید.

ویژگی های نرم افزار JPG/PNG Image Converter :


- سرعت بسیار بالا در تبدیل تصاویر

- عملکردی بسیار ساده و سر راست

- حل شدن باگ های جزئی برنامه

- رایگان با امکان بروزرسانی

- مبدل فرمت های jpg و png

- اشتراک گذاری آسان تصاویر تبدیل شده

- عدم افت کیفیت پس از عملیات تبدیل

- استفاده اندک از منابع سیستمی

تصاویری از محیط نرم افزار JPG/PNG Image Converter :


دانلود JPG/PNG Image Converter برای اندروید  دانلود JPG/PNG Image Converter برای اندروید  دانلود JPG/PNG Image Converter برای اندروید  دانلود JPG/PNG Image Converter برای اندروید  دانلود JPG/PNG Image Converter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی