آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Varnist 2.6 برنامه افکت هنری روی تصاویر برای اندروید

دانلود Varnist برای اندروید

Varnist - Photo Art Effects به راحتی عکس های خود را به نقاشی های هنرمندانه تبدیل کنید. با این اپلیکیشن می توانید عکس هایتان را زیباتر، خنده دار تر، یا خشن تر کنید. استایل های این برنامه در نوع خود منحصر به فرد هستند. مجموعه متنوعی از افکت های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد که با آن ها می توانید عکس هایتان را جذاب تر از قبل کنید. این اپلیکیشن از تکنیک هایی که در طراحی مانگاها به کار برده می شود استفاده می کند. افکت های طبیعی مانند آتش یا رعد و برق نیز در برنامه وجود دارد. می توانید کارهای خود را به شکل طبیعی تغییر دهید و ظاهری منحصر به فرد به آن ها ببخشید، بدون آن که تجربه کار با نرم افزار هایی مانند فوتوشاپ را داشته باشید.

Varnist - Photo Art Effects امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و بیش از 10 میلیون کاربر دارد. کنترل کاربری بخش ویرایش عکس ها بهینه سازی شده است و راحت تر می توانید با آن کار کنید. Varnist - Photo Art Effects در عرض چند ثانیه ظاهری متفاوت به عکس های شما می بخشد. برای استفاده از این اپلیکیشن تنها کاری که لازم است انجام دهید انتخاب عکس دلخواه خود از گالری و سپس انتخاب افکت می باشد. Varnist - Photo Art Effects بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود پریسما نیز از برنامه های ادیت عکس اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Varnist - Photo Art Effects


- دارای بیش از 10 میلیون کاربر

- رابط کاربری ساده و سر راست

- استایل های هنری متنوع

- افکت گذاری در عرض چند ثانیه

- ظاهری طبیعی و خاص

- تبدیل کردن تصاویر عادی به نقاشی های هنرمندانه

- سازگار بر روی انواع گوشی ها

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

تصاویری از محیط نرم افزار Varnist - Photo Art Effects:


دانلود Varnist برای اندروید  دانلود Varnist برای اندروید  دانلود Varnist برای اندروید  دانلود Varnist برای اندروید  دانلود Varnist برای اندروید


پسورد فایل :
کپی