آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.1.2 Collage Maker ساخت آسان تصاویر کلاژ برای اندروید

دانلود Collage Maker برای اندروید

Collage Maker نرم افزاری قدرتمند و در عین حال ساده می باشد که با آن می توانید عکس های کالج خود را در کمترین زمان ممکن ایجاد کنید. کافیست قالب دلخواه خود را انتخاب کنید، تصویر پس زمینه تعیین کنید، قاب و فیلتر دلخواه خود را استفاده کنید و سپس متن، اموجی و ... اضافه کنید. پس از این که از نتیجه کار راضی شدید می توانید عکس خود را با دوستانتان در رسانه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن شما را به گالری هدایت می کند و در آنجا می توانید عکس های دلخواه خود را به کالج اضافه نمایید. فیلترهای برنامه طبیعی به نظر می رسند و با آن ها قادر به ویژگی هایی نظیر روشنایی، شفافیت، و گرمای رنگ ها هستید. ویژگی ای که Collage Maker را متمایز می کند، freestyle بودن آن می باشد.

به جای این که با قاب های از پیش تعیین شده تصاویر کالج خود را بسازید، می توانید قالب دلخواه خود را طراحی کنید و عکس ها را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید. این اپلیکیشن دارای 100 قالب با استایل منحصر به فرد می باشد. برش زدن عکس ها به راحتی انجام می شود. می توانید بخش های دلخواه عکس خود را مات کنید. بیش از 500 استیکر خنده دار در این اپلیکیشن گنجانده شده است. Collage Maker بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود PhotoTangler Collage Maker و دانلود MOLDIV by JellyBus از دیگر برنامه های کلاژ ساز می باشند.

ویژگی های نرم افزار Collage Maker :


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- اضافه شدن قالب های جدید

- تنظیم کردن قاب دلخواه برای برنامه

- وجود بیش از 100 فیلتر جدید

- امکان اضافه کردن بیش از 500 نوع اموجی

- freestyle، قرار دادن عکس در مکان دلخواه

- اضافه کردن متن به عکس ها

- رابط کاربری دوستانه و ساده

تصاویری از محیط نرم افزار Collage Maker :


دانلود Collage Maker برای اندروید  دانلود Collage Maker برای اندروید  دانلود Collage Maker برای اندروید  دانلود Collage Maker برای اندروید  دانلود Collage Maker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی