آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.5 Black Music Player موزیک پلیر مشکی برای اندروید

دانلود Black Music Player برای اندروید

Black Music Player موزیک پلیری ساده، شیک، و با کیفیت می باشد که امکانات مدرنی را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه یکی از سریع ترین موزیک پلیر های موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد. طراحی برنامه متریال است و ویزگی های فوق العاده ای را در آن می یابید. با اکولایزر قادر به تنظیم کردن صدا از وجوه مختلف خواهید بود. این اپلیکیشن قادر به تقویت باس صدا، نمایش کتابخانه فایل های صوتی و ... می باشد. Black Music Player در عین سادگی ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید فایل های صوتی خود را براساس آلبوم، خواننده، فولدر، ژانر و ... مدیریت کنید. این اپلیکیشن بر اساس فایل های صوتی ای که اجرا می کنید، به شکل خودکار پلی لیست هایی نیز ایجاد می کند که کار شما را آسان تر می سازد. علاوه بر این ترک های صوتی ای که اخیرا به گوشیتان اضافه کرده اید در دسته بندی جدایی قرار می گیرند. امکان پخش کردن موسیقی ها را از کتابخانه خودتان خواهید داشت.

این اپلیکیشن با سرعت بالایی فایل های صوتی شما را اسکن می کند. Black Music Player انعطاف پذیری بالایی دارد. در بخش تنظیمات قادر به شخصی سازی آن از وجوه مختلف خواهید بود. امکان عوض کردن تم آن را نیز دارید. این اپلیکیشن دارای ویجت نیز هست که کار دسترسی به فایل های صوتی را حتی آسان تر می کند. Black Music Player را می تاونید روی اندروید 4.2 به بالا اجرا کنید. ابزارهای دانلود Omnia Music Player یا دانلود VLC for Android یا دانلود Impulse Music Player Pro از دیگر ابزارهای پلیر موزیک اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار Black Music Player :


- دارای ابزارک اختصاصی

- اسکن کردن تصاویر آلبوم ها

- اسکن سریع فایل های صوتی

- تم های متنوع و رنگارنگ

- درجه بالای شخصی سازی در تنظیمات

- ارائه تصاویر پس زمینه مشکی

- ایجاد پلی لیست به شکل خودکار

- مدیریت آسان انواع فایل های صوتی

تصاویری از محیط نرم افزار Black Music Player :


دانلود Black Music Player برای اندروید  دانلود Black Music Player برای اندروید  دانلود Black Music Player برای اندروید  دانلود Black Music Player برای اندروید  دانلود Black Music Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی